نوکیا برای احیای نام تجاری خود به دنبال کمپانی ها و تکنولوژی های جدید می گردد
جی اس ام: اگر چه مایکروسافت نام نوکیا را از گوشی های لومیا حذف کرد، اما این برند هنوز زنده است. اکنون نوکیا قصد دارد تا لایسنس برند خود را به دیگر کمپانی های سخت افزار ساز بفروشد تا آن ها بتوانند از نام نوکیا برای ساخت محصولات خود استفاده کنند.
۱۳۹۳/۸/۲۶
داغترینها
گلکسی C55 در سکوت خبری معرفی شد
۱۴۰۳/۲/۳
از سری مکبوک پرو M4 چه انتظاراتی داریم؟
۱۴۰۳/۲/۲
هدفونهای ناتینگ از راه رسیدند؛ باتری بهتر و قابلیت ANC
۱۴۰۳/۱/۳۰
موتورولا اج ۵۰ اولترا معرفی شد؛ بدنه چوبی و سنسور پریسکوپی
۱۴۰۳/۱/۲۸
موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور رسمی معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۲۸
سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوقنازک و نمایشگر امولد
۱۴۰۳/۱/۲۷
Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
هواوی Pura متولد شد؛ شروع دوباره هواوی با نگرشی تازه
۱۴۰۳/۱/۲۷
Redmi K70 Ultra در برابر Realme GT 6؛ جزئیات باتری و سرعت شارژ فاش شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
چتبات هوش مصنوعی واتس اپ عرضه شد
۱۴۰۳/۱/۲۵
اخبار مشابه
دیدگاهها (1 نظر)
rbmscpsaj
۱۳۹۳/۸/۲۶
هرکاری که نوکیا انجام دهد فقط برای رضایت مشتری است وعلت ماندگاری نام این برند هم همین است و بدانید که در اینده هم همینطور خواهد بود