خانهاخبار
چت‌بات هوش مصنوعی واتس اپ عرضه شد

چت‌بات هوش مصنوعی واتس اپ عرضه شد

متا در حال آزمایش چت‌بات هوش مصنوعی Meta AI است که در حال حاضر به طور محدود برای واتس اپ در دسترس قرار گرفته است.

۱۴۰۳/۱/۲۵

چت‌بات‌های هوش مصنوعی به تدریج در حال اضافه شدن به برنامه‌های مختلف و کاربردی است. حالا اما به تازگی نیز یک چت‌بات هوش مصنوعی برای پیام‌رسان محبوب واتس اپ عرضه شده که انتظار می‌رود به یکی از قابلیت‌های مهم آن بدل شود.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، متا در حال آزمایش چت‌بات Meta AI است که به تازگی برای آخرین نسخه اندروید و iOS پیام‌رسان واتس اپ عرضه شده است. در حال حاضر، این آزمایش برای برای کاربرانی فعال شده که زبان پیش‌فرض پیام‌رسان آن‌ها انگلیسی است. 

هوش مصنوعی واتس اپ.jpg

شایان ذکر است که هم‌اکنون آزمایش متا تنها در مقایس محدود انجام می‌شود و همه کاربران نمی‌توانند از چت‌بات Meta AI در واتس اپ خود استفاده کنند. 

تا به لحظه انتشار این گزارش، چت‌بات متا برای برخی از کشورها مانند هند و تنها برای برخی از کاربران عرضه شده است. البته انتظار داریم که در آینده‌ای نزدیک چت‌بات Meta AI برای همه کاربران در دسترس قرار بگیرد. 

برای دسته‌ای از کاربران، چت‌بات Meta AI در نوار جست‌وجوی واتس اپ آن‌ها فعال شده در حالی که برای برخی دیگر آیکن این چت‌بات در سمت راست بالای برنامه و در کنار دکمه دوربین و دکمه ایجاد گفتگو جدید قرار گرفته است. 

چت‌بات Meta AI عملکرد مشابه سایر چت‌بات‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به پرسش‌های مطرح‌شده پاسخ می‌دهد. زمانی که نوار جست‌وجوی Meta AI فعال شود، برخی پرسش‌های پیش‌فرض نمایش داده می‌شود. البته کاربران قادرند که پرسش‌های دلخواه خود را نیز مطرح کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)