خانهاخبار
تصاویری جدید ابعاد بزرگ آیفون ۱۶ پرو مکس را نشان می‌دهند

تصاویری جدید ابعاد بزرگ آیفون ۱۶ پرو مکس را نشان می‌دهند

در ادامه گزارش‌های پیرامون نسل جدید سری پرچمدار اپل، به تازگی تصاویری از ماکت‌های سری آیفون ۱۶ فاش شده که طراحی هر چهار مدل آن را نشان می‌دهند.

۱۴۰۳/۲/۱۰
product-image

اپل آیفون 16

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

اپل آیفون 16 پلاس

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

اپل آیفون 16 پرو

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

اپل آیفون 16 پرو مکس

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

همانطور که می‌دانیم، اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری آیفون رونمایی خواهد کرد که شامل چهار مدل به نام‌های آیفون ۱۶،‌ آيفون ۱۶ پرو،‌ آیفون ۱۶ پلاس و آیفون ۱۶ پر مکس می‌شود.

تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون سری آیفون ۱۶ در دسترس قرار گرفته و حالا به تازگی نیز تصاویری از ماکت‌های چهار پرچمدار اپل فاش شده که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند.

ماکت های سری آیفون ۱۶

در حالی که سری آیفون ۱۶ با زبان طراحی مشابه نسل‌های قبلی روانه بازار خواهد شد، به نظر می‌رسد اپل چند تغییر مهم را در ظاهر سری پرچمدار خود اعمال می‌کند که شامل نمایشگر بزرگ‌تر و چینش جدید دوربین‌ها می‌شوند. 

گزارش‌ها اذعان داشته‌اند که آیفون ۱۶ پرو به نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۳ اینچی مجهز خواهد شد و آیفون ۱۶ پرو مکس نیز از نمایشگر ۶٫۹ اینچی بهره خواهد برد. دو مدل آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس نیز به مانند نسل قبلی و به ترتیب با نمایشگرهای ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی همراه خواهند شد. 

تصاویر ماکت‌های سری آيفون ۱۶ به خوبی افزایش اندازه نمایشگر آیفون ۱۶ پرو و آيفون ۱۶ پرو مکس را تایید می‌کنند. همانطور که در این تصاویر مشخص است، دو مدل پرو و پرو مکس آیفون ۱۶ از دو نسخه دیگر سری بزرگ‌تر به نظر می‌رسند. آیفون ۱۶ پرو مکس مخصوصاً از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار خواهد شد. 

دیگر تغییر مهم سری آيفون ۱۶ به طراحی جدید ماژول دوربین نسخه‌های استاندارد و پلاس مربوط می‌شود. در این رابطه، در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس دوربین‌های به صورت عمودی در زیر هم قرار خواهند گرفت. فلاش LED نیز به خارج از ماژول دوربین منتقل شده و در بدنه جای گرفته است. 

طراحی آيفون ۱۶.jfif

شایان ذکر است که با تغییر چینش دوربین‌های آيفون ۱۶ و آيفون ۱۶ پلاس، اپل می‌تواند که قابلیت فیلمبرداری سه‌بعدی (Spatial) را در اختیار گوشی‌های خود قرار دهد. 

متاسفانه در این تصاویر دیگر جزئيات طراحی سری آیفون ۱۶ مانند نمایشگر و دکمه جدید آن موسوم به کپچر (Capture) مشخص نشده است. شایعات ادعا کرده‌اند که دکمه کپچر سری آیفون ۱۶ به قابلیت‌های تصویربرداری مربوط خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)