خانهاخبار
اپل پنسل پرو: همه ویژگی‌های جدید

اپل پنسل پرو: همه ویژگی‌های جدید

اپل پنسل چند روز پیش در رویداد «Let Losse» اپل رونمایی شد. محصولی که اپل پس از مدتی طولانی، تغییراتی اساسی را در آن به وجود آورد.

۱۴۰۳/۲/۲۱

اپل این هفته اپل پنسل پرو را معرفی کرد، که اولین تجدید نظر بزرگ در خط تولید قلم اپل از زمان عرضه اپل پنسل ۲ در سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود.

ویژگی‌های جدید اپل پنسل پرو

برای این محصول تغییرات عمده‌ای از جمله ژست‌های حرکتی و قابلیت‌های جدید همراه با لوازم جانبی جدید ارایه شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

فشردن

ژست حرکتی فشردن این امکان را به اپل پنسل پرو می‌دهد تا زمانی که به کناره‌های محصول فشار وارد می‌شود، حس کند. با استفاده از فشار، یک پالت ظاهر می‌شود تا بتوانید کارهایی مانند ابزارهای سوییچ، نوع خط و رنگ‌ها را تغییر دهید. توسعه‌دهندگان می‌توانند نحوه واکنش برنامه‌ها به حرکت فشاری را سفارشی کنند تا بتواند کنترل‌های سفارشی را در هر برنامه نشان دهد.

چرخاندن

یک ژیروسکوپ در اپل پنسل پرو وجود دارد که با چرخش آن امکان تغییر جهت برخی ابزارها را می‌دهد. این قابلیت به طور اساسی کنترل بسیار دقیق‌تری بر ابزارهای قلم‌دار و قلم‌مو ارایه می‌دهد، شبیه به نحوه عملکرد یک قلم یا قلم واقعی زمانی که هنگام طراحی یا طراحی آن را کج می‌کنید.

بازخورد لمسی

یک موتور لمسی داخلی هنگام استفاده از ژست‌های اپل پنسل پرو بازخورد لمسی ارایه می‌دهد. یک پالس لمسی ملایم هنگام استفاده از حرکت فشردن یا دو ضربه سریع پاسخ می‌دهد، به‌علاوه هنگام استفاده از ضربه زدن به ویژگی «Smart Shape» همین بازخورد وجود خواهد داشت.

فایند مای

اکنون دیگر فایند مای رای اپل پنسل پرو هم در دسترس است، بنابراین می‌توان آن را در کنار آیپد و سایر دستگاه‌ها در برنامه «Find My»ردیابی کرد.

شارژ و اتصال

اپل پنسل پرو به کنار آیپد پرو یا ایپد ایر متصل می‌شود و اتصال مغناطیسی امکان جفت‌سازی و شارژ خودکار را فراهم می‌کند. یک رابط مغناطیسی جدید نیز وجود دارد که در مدل‌های آیپد پرو ۲۰۲۴ موجود است.

ویژگی‌های موجود

اپل پنسل پرو از ویژگی‌های فعلی اپل پنسل مانند «Apple Pencil Hover» و «Double Tap» پشتیبانی می‌کند. Hover به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش جایی را که اپل پنسل روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد، قبل از علامت‌گذاری نشان دهید، در حالی که می‌توان از Double Tap برای جابجایی بین ابزارها استفاده کرد. تاخیر کم، حساسیت به شیب و حساسیت فشار همگی ویژگی‌های گنجانده در این محصول شده است.

سازگاری

اپل پنسل پرو با مدل‌های آیپد ایر M2 و آیپد پرو M4 سازگار است، بنابراین فقط با آیپدهای ۲۰۲۴ کار می‌کند.

قیمت

اپل پنسیل پرو ۱۲۹ دلار قیمت دارد که البته قیمت اپل پنسیل ۲ نیز به همین میزان است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)