خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری اوپو رینو ۱۲ فاش شدند

مشخصات سخت افزاری اوپو رینو ۱۲ فاش شدند

در امروز شاهد اشاره به برخی از مشخصات سخت افزاری گوشی اوپو رینو ۱۲ توسط یکی از افشاگران بودیم.

۱۴۰۳/۲/۹

شرکت اوپو قصد عرضه محصولات جدیدی در سری میان رده رینو را دارد که به احتمال زیاد، طی ماه ژوئن شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود. این دو گوشی اوپو رینو ۱۲ و رینو ۱۲ پرو نام دارند و «Digital Chat Station» که یکی از افشاگران فعال در صنعت موبایل محسوب می‌شود؛ به تازگی مشخصات سخت افزاری نسخه معمولی این سری را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است.

oppo 2.jpg

به ادعای این افشاگر، اوپو رینو ۱۲ از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ استفاده کرده و در نسخه‌هایی با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. این گوشی سیستم دوربین سه‌گانه‌ای را به همراه داشته که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر می‌شود.

oppo 1.jpg

اوپو رینو ۱۲ از نمایشگری خمیده با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. این گوشی همچنین با دریافت گواهی IP65، در برابر نفوذ آب و ذرات غبار نیز مقاومت دارد. یک تصویر رندر شده نیز توسط کاربری به نام «Fixed Focus Digital» در شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفته که طراحی قاب پشتی اوپو رینو ۱۲ را به نمایش می‌گذارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)