خانهاخبار
گلکسی C55 در سکوت خبری معرفی شد

گلکسی C55 در سکوت خبری معرفی شد

میان‌رده جدید سامسونگ از پنل پشتی چرمی، تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۴۵ واتی برخوردار است.

۱۴۰۳/۲/۳

سرانجام پس از گزارش‌ها و شایعات فراوان، سامسونگ در سکوت کامل خبری از گوشی جدید خود برای بازار چین رونمایی کرده که گلکسی C55‌ نام دارد. این گوشی در واقع نسخه ری‌برند گلکسی M55 به شمار می‌رود ولی برخلاف نسخه سری M با پنل پشتی چرمی همراه شده است. 

تصاویر رسمی گلکسی C55‌ نشان می‌دهند که این گوشی در دو رنگ مشکی و نارنجی روانه بازار می‌شود. جدا از جنس جدید بدنه، میان‌رده سامسونگ از زبان طراحی دیگر محصولات این برند یعنی نمایشگر حفره‌دار با لبه‌های تخت و دوربین سه‌گانه بدون ماژول بهره می‌برد.

مدل مشکی گلکسی C55

طبق اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی C55 به نمایشگر سوپرامولد پلاس ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز است. این نمایشگر در خود دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی را جای داده است.

سیستم دوربین میان‌رده سامسونگ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است که با دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی دیگر همراه شده است. قلب تپنده گلکسی C55‌ تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک است که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند.

مدل نارنجی گلکسی C55

ویژگی مهم گلکسی C55 توان شارژ ۴۵ واتی آن است که سرعت شارژ مشابه گلکسی اس ۲۴ اولتر است. برای مقایسه، سرعت شارژ میان‌رده سامسونگ از گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۲۴ نیز بیشتر است. 

گلکسی C55 در دو نسخه حافظه رم ۸ / ۱۲ گیگابایتی و یک مدل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی میان‌رده سامسونگ به ترتیب با قیمت ۲٬۰۰۰ یوآن (۲۷۵ دلار) و ۲٬۳۰۰ یوآن (۳۲۰ دلار) به فروش خواهند رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)