خانهاخبار
تاریخ رونمایی از ریلمی C65 5G تایید شد

تاریخ رونمایی از ریلمی C65 5G تایید شد

ریلمی به تازگی اعلام کرده که در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) از نسخه 5G گوشی ریلمی C65 رونمایی خواهد کرد.

۱۴۰۳/۲/۴

ریلمی به تازگی با انتشار تیزری زمان رونمایی از ریلمی C65 5G را تایید کرد که برای بازار هند معرفی می‌شود. در این راستا، میان‌رده جدید ریلمی در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) معرفی خواهد شد. این گوشی نسخه 5G‌ ریلمی C65‌ محسوب می‌شود که چندی پیش عرضه شد.

زمان رونمایی از ریلمی C65 5G

ریلمی همچنین یک میکروسایت را قرار داده که در آن مشخصات فنی و همچنین بازه قیمتی ریلمی C65 5G ذکر شده‌اند.

میکروسایت ریلمی تایید کرده که این گوشی از فریم تخت برای پنل پشتی و جلویی بهره می‌برد. به علاوه، پنل پشتی ریلمی C65 5G میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل است که در آن دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و  یک دوربین ثانویه قرار دارد. ریلمی C65 5G در دو رنگ مشکی و سبز روانه بازار خواهد شد.

تراشه ریلمی C65 5G

در پنل جلویی ریلمی C65 5G شاهد نمایشگر حفره‌دار هستیم که از حاشیه‌های نسبتا اندکی بهره می‌برد. ریلمی تایید کرده که میان‌رده جدید این برند به اولین گوشی در بازه قیمتی ۹٬۹۹۹ روپیه (۱۲۰ دلار) بدل خواهد شد که با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و گواهی نور آبی ۱ نیت همراه می‌شود.

علی‌رغم برچسب قیمتی پایین، ریلمی C65 5G از گواهی ضدآب و گردوغبار IP64 برخوردار است. به علاوه، این گوشی به نخستین محصول بازار بدل می‌شود که با تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

ضدآب بودن ریلمی C65 5G

گزارش‌های غیررسمی ادعا کرده‌اند که ریلمی C65 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی، حافظه رم تا ۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)