خانهاخبار
نخستین تبلت برند پوکو از شارژ ۳۳ واتی بهره می‌برد

نخستین تبلت برند پوکو از شارژ ۳۳ واتی بهره می‌برد

شیائومی به زودی از نخستین تبلت برند پوکو رونمایی می‌کند که حالا مشخص شده از شارژ ۳۳ واتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

۱۴۰۳/۲/۴

همانطور که می‌دانیم، پوکو در حال توسعه نخستین تبلت برند خود است که به زودی روانه بازارهای جهانی می‌شود. در این راستا، این تبلت به تازگی در دو گواهی مهم ثبت شده و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اولین تبلت پوکو که به نام پوکو پد شناخته می‌شود با شناسه مدل 2405CPCFBG در گواهی FCC لیست شده است. این گواهی تایید می‌کند که تبلت پوکو پد از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، پوکو پد با وای‌فای ۶ و سیستم‌عامل HyperOS 1.0 در FCC ثبت شده است.

توان شارژ پوکو پد

متاسفانه در گواهی FCC هیچ اشاره‌ای به دیگر مشخصات فنی پوکو پد نشده است. با این وجود، گواهی Camera FV-5 جزئیات سیستم دوربین تبلت پوکو را فاش کرده است.

طبق اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، تبلت پوکو پد از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی و گشودگی دیافراگم f/2.0 برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر، پنل جلویی دستگاه نیز میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.3 بهره خواهد برد.

گواهی دوربین پوکو پد

شایان ذکر است گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که پوکو پد به عنوان نسخه بازار جهانی تبلت ردمی پد پرو عرضه خواهد شد. برای مقایسه، تبلت برند ردمی نیز از سیستم‌عامل HyperOS، دوربین اصلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی و شارژ ۳۳ واتی بهره می‌برد. این جزئيات عرضه پوکو پد به عنوان نسخه ری‌برند ردمی پد پرو را تایید می‌کنند. 

ردمی پد پرو

از دیگر مشخصات فنی ردمی پد پرو که در تبلت پوکو پد نیز به کار می‌رود می‌توان به اسپیکر چهارگانه، تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو، حافظه رم ۸ گیگابایتی، باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی با رزولوشن تصویر 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)