خانهاخبار
گوشی جدید HMD احتمالا به زودی عرضه می‌شود

گوشی جدید HMD احتمالا به زودی عرضه می‌شود

گوشی جدید برند HMD موسوم پالس پرو به تازگی در وبسایت یک فروشگاه فنلاندی قرار گرفته که حاوی مشخصات فنی و قیمت این گوشی است.

۱۴۰۳/۲/۴

شرکت HMD Global چندی پیش تایید کرد که پس از سال‌ها عرضه گوشی‌های برند نوکیا، قصد دارد به زودی از نخستین گوشی‌های برند خود رونمایی کند. در این راستا، اخیرا مشخصات فنی و رندرهای گوشی جدید برند HMD که پالس پرو (Pule Pro) نام دارد در اختیار کاربران قرار گرفت.

شایعات قبل ادعا کرده بودند که گوشی‌های موردانتظار برند HMD در ماه ژوئیه معرفی خواهند شد ولی حالا به نظر می‌رسد تا عرضه محصولات این برند زمان زیادی باقی نمانده است. در واقع، امکان دارد گوشی HMD پالس پرو فردا (۲۴ آوریل / ۵ اردیبهشت) معرفی شود.

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی اچ‌ ام دی پالس پرو در وبسایت یک فروشگاه فنلاندی لیست شده است. البته هم اکنون صفحه فروش این گوشی حذف شده است. 

صفحه فروش اچ ام دی پالس

صفحه فروش گوشی اچ ام دی پالس پرو حاوی مشخصات فنی، رندرها و قیمت این گوشی است. در این رابطه، به نظر می‌رسد این دستگاه با قیمت ۱۷۹ یورویی به فروش خواهد رسید. به علاوه، فروشگاه فنلاندی ادعا کرده که محصول جدید اچ ام دی در تاریخ ۵ اردیبهشت عرضه می‌شود.

شایان ذکر است که صفحه فروش اچ ام دی پالس پرو زودتر از موعد در وبسایت فروشگاه فنلاندی قرار گرفته و همچنین مشخص نیست که آیا زمان اعلام‌شده درست است و یا اشتباهی رخ داده است. 

گوشی اچ ام دی پالس

صفحه فروش اچ ام دی پالس پرو تایید می‌کند که این گوشی از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده گوشی نیز تراشه Unisoc T606 خواهد بود که با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قابل افزایش به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

منبع تغذیه گوشی جدید اچ ام دی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و این گوشی همچنین با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. سنسور اثرانگشت دستگاه نیز در کنار بدنه قرار گرفته و با کلید پاور ادغام شده است.

گوشی اچ ام دی پالس ۱

متاسفانه در لیست فروشگاه فنلاندی اشاره‌ای به نسخه اندرویدی گوشی پالس پرو نشده ولی ظاهرا این گوشی تا دو بروزرسانی اصلی سیستم‌عامل و تا سه سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ابعاد و وزن اچ ام دی پالس پرو برابر با ۱۶۳٫۱۹ در ۷۵ در ۸٫۵ میلی‌متر و ۱۹۶ گرم گزارش شده است. به علاوه، این گوشی با گواهی IP52 در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)