خانهاخبار
اپل واچ سری X و اپل واچ SE نسل سوم دارای نمایشگرهای بزرگتری خواهند بود

اپل واچ سری X و اپل واچ SE نسل سوم دارای نمایشگرهای بزرگتری خواهند بود

دیوید هسیه تحلیلگر موسسه تحقیقاتی امدیا، در یک یادداشت تحقیقاتی به تشریح برخی ویژگی‌های اپل واچ سری X و اپل واچ SE نسل سوم پرداخته است.
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

بر اساس تحقیقاتی که هفته گذشته توسط دیوید هسیه، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی فن‌آوری امدیا (Omdia) به اشتراک گذاشته شده، اپل قصد دارد مدل‌های به اصطلاح سری X و نسل سوم اپل واچ SE را با صفحه نمایش‌های بزرگتر در سال ۲۰۲۴ عرضه کند.

این تحلیلگر در یادداشت تحقیقاتی خود ادعا کرده که سری X دارای گزینه‌های اندازه صفحه نمایش ۱٫۸۹ اینچی و ۲٫۰۴ اینچی خواهند بود که بسته به اندازه بدنه، ۵ تا ۱۰ درصد بزرگتر از اپل واچ سری ۸ خواهد بود. این اندازه‌گیری‌ها برای صفحه نمایش مستطیل شکل اعمال می‌شود، اما از آنجایی که اپل واچ دارای حاشیه‌های گرد است، منطقه قابل مشاهده واقعی کمتر خواهد بود.

image

 

اپل واچ سری X اسم تجاری مشابه آیفون X خواهد داشت، اما نام آن هنوز تایید نشده است. هسیه احتمالا از نام سری X به عنوان جانشین اپل واچ‌های کنونی استفاده کرده است و منظور او همان اپل واچ ۱۰ است که سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که اپل واچ اصلی در سال ۲۰۱۴ معرفی و در آوریل ۲۰۱۵ (فروردین ۱۳۹۴) عرضه شد.

در مورد نسل سوم اپل واچ SE دیوید هسیه انتظار دارد که این دستگاه دارای اندازه صفحه نمایش مشابه با اپل واچ سری ۸ باشد. اگر اپل واچ جدید SE همان حاشیه‌های باریک‌تر مانند سری ۸ را داشته باشد، به این معنی است که اپل یک روال مشخص را برای استفاده از طراحی اپل واچ‌های سری اصلی قبلی خود، در مدل‌های SE جدید در پیش گرفته است که در مورد نسل سوم اپل واچ SE، اندازه قاب ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری در مقایسه با ۴۰ و ۴۴ میلی‌متر برای نسل فعلی جایگزین خواهد شد. او همچنین معتقد است که اپل واچ سری ۹، امسال همان گزینه‌های اندازه صفحه نمایش سری ۸ را حفظ خواهد کرد.

مطابق با تحلیلگران مطرحی مانند راس یانگ و جف پو، دیوید خسیه هم انتظار دارد که نسل بعدی اپل واچ اولترا از یک صفحه نمایش بزرگتر ۲٫۱۳ اینچی بهره خواهد برد، این در حالی است که صفحه نمایش مدل فعلی اپل واچ اولترا ۱٫۹۹ اینچ است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)