خانهاخبار
دومین به‌روزرسانی آپریل گوشی‌های پیکسل منتشر شد

دومین به‌روزرسانی آپریل گوشی‌های پیکسل منتشر شد

خبر خوب برای کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل! دومین به‌روزرسانی برای ماه آپریل منتشر شده است که مشکلاتی در زمینه‌ی شبکه و اتصال را که اخیراً کاربران را آزار می‌داد، برطرف می‌کند.
 

۱۴۰۳/۲/۳

به‌روزرسانی جدید برای رفع مشکلات شبکه و اتصال گوشی‌های پیکسل منتشر شد

این به‌روزرسانی اواخر هفته‌ی گذشته برای گوشی‌های پیکسل ۷ و پیکسل ۸ در شبکه‌ی Verizon در دسترس قرار گرفت.

اپراتور Verizon همچنین لیست تغییرات به‌روزرسانی را منتشر کرده است که تأیید می‌کند به‌روزرسانی جدید آپریل پیکسل، «عملکرد تماس/دیتای LTE و مشکلات شبکه» را بهبود می‌بخشد.

چند هفته پیش، گزارش‌های گسترده‌ای از دارندگان پیکسل ۷ و پیکسل ۸ به‌دست آمد که از مشکلات شبکه‌ای پس از به‌روزرسانی ماه مارس ۲۰۲۴ شکایت داشتند. کاربران گزارش می‌کردند که تماس‌هایشان به صورت تصادفی قطع می‌شود و پیام‌های متنی در طول روز به صورت گروهی دریافت می‌شدند.

به‌روزرسانی جدید گوشی‌های پیکسل

اکنون، طبق گزارش‌ها، گوگل در حال ارسال ایمیل به کاربران پیکسل آسیب‌دیده است و ضمن تأیید مشکلات شبکه و اتصال، آن‌ها را از راه‌حل آینده مطلع می‌کند.

گوگل در ایمیلی به یکی از کاربران ردیت اعلام کرد: «ما به‌روزرسانی جدیدی را برای پیکسل ۷ و گوشی‌های جدیدتر ارائه می‌کنیم. این به‌روزرسانی شامل بهبودهای پایداری و عملکرد شبکه است. این به‌روزرسانی طی هفته‌های آینده به صورت جهانی و برای مناطق و اپراتورهای تحت تأثیر این مشکلات در دسترس قرار خواهد گرفت.»

بر اساس گزارش، به‌روزرسانی جدید پیکسل در ماه آوریل، شامل پچ امنیتی ماهانه است که پیش‌تر برای گوشی‌های پیکسل منتشر شده بود. این به‌روزرسانی با نسخه‌ی نرم‌افزاری AP1A.240405.002.B1 منتشر شده است.

کاربران پیکسل ورایزون که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، گزارش داده‌اند که نرم‌افزار جدید، مشکل برقراری نشدن تماس‌ها و ارسال پیام‌های کند را برطرف کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)