خانهاخبار
هدفون‌های ناتینگ از راه رسیدند؛ باتری بهتر و قابلیت ANC

هدفون‌های ناتینگ از راه رسیدند؛ باتری بهتر و قابلیت ANC

ناتینگ به تازگی از دو هدفون Nothing Ear و Nothing Ear (a) رونمایی کرده که به قابلیت‌های متنوعی مجهز هستند.

۱۴۰۳/۱/۳۰

ناتینگ امروز از دو هدفون جدید خود رونمایی کرده که Nothing Ear و Nothing Ear (a) نام دارند. این دو هدفون که با سیستم نام‌گذاری تازه برند ناتینگ همراه شده‌اند از قابلیت‌های کاربردی بهره می‌برند و البته از طراحی شفاف نیز برخودار هستند.

هدفون Nothing Ear که محصول صوتی پرچمدار ناتینگ به شمار می‌رود قرار است به عنوان جانشین مستقیم هدفون Nothing Ear (2) روانه بازار شود. از سوی دیگر، هدفون Nothing Ear (a) نیز گزینه ارزان‌تری محسوب می‌شود تا دست کاربران برای خرید محصول موردنیاز خود باز باشد. 

هدفون Nothing Ear 1.jpg

جدا از برخورداری از قابلیت‌های متنوع، هدفون‌های ناتینگ حالا با ChatGPT نیز یکپارچه شده‌اند. در صورت نصب بروزرسانی NothingOS 2.5.5 و برنامه ChatGPT، کاربران می‌توانند با جسچر پینچ (نیشگون گرفتن) هدفون‌ها مکالمه را با ChatGPT آغاز کنند. 

مشخصات فنی Nothing Ear

هدفون پرچمدار ناتینگ از درایورهای داینامیکی ۱۱ میلی‌متری برخوردار است که به لطف دیافراگم سرامیکی، صداهای اوج و بالا را با کیفیت بیشتری پخش می‌کنند. همچنین در این هدفون دو مجرا مجزا وجود دارد که اجازه جریان هوا را می‌دهد تا کیفیت صدا بهبود پیدا کند.

هدفون Nothing Ear از دو کدک LDAC و LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند. به علاوه، در این هدفون قابلیت حذف نویز فعال هوشمند (Smart ANC) به کار رفته که با توجه به میزان نویز محیطی شدت حذف صداها را به طور خودکار تطبیق می‌دهد. 

هدفون nothing Ear.jpg

با ویژگی Equalizer پیشرفته و برنامه اختصاصی Nothing X، ناتینگ کنترل‌های صوتی بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. 

هدفون Nothing Ear از بلوتوث نسخه ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند و از طریق دو ویژگی Google Fast Pair و Microsoft Swift Pair نیز به دستگاه‌ها متصل می‌شود. برای تجربه بهتر تماس صوتی، ناتینگ در هدفون خود فناوری Clear Voice را به کار برده که به میکروفون‌های مخصوص مکالمه مربوط می‌شود.

در حال غیرفعال بودن ویژگی حذف نویز فعال، عمر باتری هدفون Nothing Ear برابر با ۸٫۵ ساعت است. با فعال‌سازی ویژگی حذف نویز فعال، عمر باتری به حدود ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. همراه با کیس شارژ، هدفون ناتینگ می‌تواند تا ۴۰ ساعت کاربران را همراهی کند.

رنگ سفید Nothing Ear.jpg

هدفون Nothing Ear از شارژ باسیم USB-C و شارژ بی‌سیم ۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند. ناتینگ این هدفون را در دو رنگ مشکی و سفید و با برچسب قیمتی ۱۴۹ یورو / ۱۴۹ دلار روانه بازار می‌کند.

مشخصات فنی Nothing Ear

هدفون مقرون به صرفه ناتینگ تعدادی از قابلیت‌های کلیدی مدل پرمیوم را به ارث برده که شامل درایورهای ۱۱ میلی‌متری، قابلیت حذف نویز فعال و کدک صوتی LDAC می‌شوند. البته Nothing Ear (a) از طراحی متفاوتی با کیس مستطیلی‌شکل بهره می‌برد و جدا از دو رنگ مشکی و سفید، در یک رنگ زرد نیز عرضه خواهد شد.

رنگ مشکی nothing Ear a.jpg

هدفون Nothing Ear (a) از دو قابلیت دیافراگم سرامیکی و اکولایزرهای شخصی‌سازی‌شده بی‌بهره است. دیگر قابلیت‌های اشاره‌شده در Nothing Ear در این هدفون نیز وجود دارند.

عمر باتری هدفون مقرون به صرفه ناتینگ در دو حالت فعال و غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز فعال برابر با ۵٫۵ و ۹٫۵ ساعت است.

رنگ زرد nothing ear a.jpg

همراه با کیس شارژ، عمر باتری هدفون Nothing Ear (a) به ۴۲ ساعت افزایش پیدا می‌کند. متاسفانه این هدفون از شارژ بی‌سیم بهره نمی‌برد و تنها از طریق درگاه USB-C شارژ خواهد شد. برچسب قیمتی این محصول برابر با ۹۹ دلار / ۹۹ یورو است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

zoraryousefi6@gmail.com

۱۴۰۳/۱/۳۱
خیلی عالیست