خانهاخبار
به‌روزرسانی HyperOS برای سری شیائومی Mi 10؛ اما با یک ایراد

به‌روزرسانی HyperOS برای سری شیائومی Mi 10؛ اما با یک ایراد

خبر خوش برای دارندگان گوشی‌های Mi 10 شیائومی! به‌روزرسانی HyperOS به این سری ۴‌ساله در حال انتشار است. با این حال، این به‌روزرسانی بر پایه اندروید ۱۳ بوده و از جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید ۱۴، بهره نمی‌برد.
 

۱۴۰۳/۲/۳

به‌روزرسانی پوسته HyperOS برای سری Mi 10 از شیائومی

به‌روزرسانی پوسته HyperOS برای سری Mi 10 از شیائومی

به تازگی شاهد به‌روزرسانی سری Mi 11 به پوسته‌ی جدید HyperOS بودیم.

حالا نوبت نسل قبلی آن یعنی سری می ۱۰ است که از این پوسته بهره‌مند شود. شیائومی تایید کرده است که این به‌روزرسانی برای این سری چهارساله عرضه می‌شود و هم اکنون به‌صورت مرحله‌ای برای کاربران در حال ارسال است.

با این حال، به‌روزرسانی HyperOS برای سری Mi 10 یک نکته‌ی منفی هم دارد.

سری Mi 10 از شیائومی، که در سال 2020 با مدل‌های Mi 10، Mi 10 Pro و Mi 10 Ultra به بازار عرضه شد، با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ معرفی شدند و سپس به‌روزرسانی‌هایی از جمله MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ دریافت کردند.

اکنون این گوشی‌های هوشمند نیز آخرین به‌روزرسانی پوسته HyperOS را دریافت می‌کنند، اما متاسفانه این پوسته بر پایه‌ی اندروید ۱۳ است و از نسخه جدیدتر اندروید، یعنی اندروید ۱۴، بهره‌مند نمی‌شود.

با این وجود، اقدام شیائومی در به‌روزرسانی سری چهار ساله Mi 10 با اضافه کردن پوسته‌ی HyperOS، اخبار خوبی را برای کاربران این سری به ارمغان می‌آورد.

به‌روزرسانی نسخه‌ی معمولی Mi 10 با افزایش نسخه‌ی فریم‌ور

به‌روزرسانی نسخه‌ی معمولی Mi 10 با نسخه‌ی فریم‌ور 1.0.3.0.TJACNXM و اندازه‌ی بسته‌ی نصب 4.1 گیگابایت ارائه می‌شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط Ithome، مدل‌های Pro و Ultra از دستگاه‌های سری Mi 10 نیز به‌روزرسانی شده و به ترتیب نسخه‌های فریم‌ور 1.0.3.0.TJACNXM و 1.0.2.0.TJJCNXM را دریافت کرده‌اند. اندازه‌ی بسته‌های به‌روزرسانی برای این مدل‌ها نیز به 4.2 گیگابایت می‌رسد. لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی مارس نیز می‌شود.

HyperOS برای Mi 10: به‌روزرسانی جدید، امکانات جدید

HyperOS برای Mi 10: به‌روزرسانی جدید، امکانات جدید

همانطور که در دیگر به‌روزرسانی‌های HyperOS شاهد بودیم، به‌روزرسانی جدید برای سری Mi 10 نیز نوید ارتقاء عملکرد و کارایی را می‌دهد.

این به‌روزرسانی نه تنها شامل بهبودهای امنیتی بلکه با بهینه‌سازی در سطح سخت‌افزاری و مدیریت منابع، عملکرد و کارایی دستگاه را ارتقا می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی می‌توان به افزودن گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر و ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر با انیمیشن‌های جدید اشاره کرد.

کاربران می‌توانند به‌روزرسانی را از طریق تنظیمات دستگاه خود بررسی و اعمال کنند. این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و به تدریج برای کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)