خانهاخبار
«یک» ایده ناب برای کسب درآمد خانگی در سال 1403

«یک» ایده ناب برای کسب درآمد خانگی در سال 1403

افراد بسیاری به دنبال فرصت‌های شغلی هستند که با سرمایه محدود، در خانه قابل انجام باشند. ما قصد داریم یکی از این فرصت‌ها را برای شما معرفی کنیم.

۱۴۰۳/۲/۳
images_1713698892_6624f84c3bc43.jpg

گوشی موبایل، اکنون به یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در زندگی تبدیل شده است، که پیدا کردن جایگزینی برای آن دشوار است. دیگر، مانند سال‌های گذشته فقط برای تماس و پیامک به کار نمی رود، بلکه به یک ابزار چندکاره تبدیل شده است که در همه جنبه‌های زندگی ما حضور دارد. با افزایش روزافزون قیمت‌های گوشی‌های هوشمند، مراقبت از این دستگاه‌ها به یک ضرورت تبدیل شده است، زیرا تعویض آن‌ها به راحتی دیگر امکان‌پذیر نیست و همچنین، به دلیل اهمیت وسیع آن‌ها در زندگی روزمره، هرگونه آسیب در آن‌ها می‌تواند موجب مشکلات جدی شود.

با توجه به دلایل ذکر شده، لوازم جانبی موبایل نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. قاب‌های زیبا و مقاوم، علاوه بر حفاظت از گوشی، به آن شکل و زیبایی می‌بخشند. استفاده از گلس برای صفحه نمایش، از خطرات خراش و شکست‌های ممکن جلوگیری می‌کند و تجربه استفاده را برای کاربران بهبود می‌بخشد. همچنین، انواع هندزفری‌ها، هدفون‌ها و ایرپادها، تاحد زیادی راحتی و کیفیت استفاده را افزایش می‌دهند. بازار لوازم جانبی موبایل، از جمله بازارهای پر رونق و سودآوری است و گاهی می‌توان گفت حتی از خرید و فروش خود گوشی، سودآورتر می‌باشد.

تولید قاب گوشی، یک شغل پردرامد

قاب گوشی، یکی از محصولاتی است که فروشش بیشتر از خود گوشی است. هر فرد در طول مدت استفاده از یک گوشی، معمولاً حداقل چهار بار قاب گوشی خود را به دلایل مختلف تعویض می‌کند. این روزها، با ظهور طراحی‌های خاص برای قاب‌های موبایل، بسیاری از افراد برای افزایش تنوع، با سرعت بیشتری قاب گوشی خود را تعویض می‌کنند. به همین دلیل، توجه به این نکته می‌تواند به عنوان یک فرصت برای شروع یک کسب و کار پردرآمد، بسیار مفید باشد.

تولید قاب گوشی در خانه

تولید قاب گوشی از جمله بهترین شغل‌های خانگی است، به شرطی که دارای خلاقیت باشید. شما می‌توانید با تهیه قاب‌های خام گوشی و چاپ طرح‌های دلخواه یا به سفارش، به راحتی در خانه، قاب گوشی اختصاصی خود را تولید کنید.

مراحل تولید قاب موبایل در خانه

  • خرید دستگاه: شما برای اینکه بتوانید روی قاب خام، چاپ انجام بدهید نیاز دارید تا دستگاه چاپ سابلیمیشن سه بعدی یا دستگاه چاپ 6 یا 8کاره داشته باشید. دستگاه چاپ سابلیمیشن سه بعدی با استفاده از تکنولوژی وکیوم طرح را بطور کامل و روی لبه های قاب هم چاپ میکند ولی دستگاه 8کاره طرح را فقط برروی سطح صاف پشت قاب چاپ میکند. البته دستگاه 8 کاره قابلیت چاپ روی تیشرت، کلاه، بشقاب، پازل و.... را نیز دارد.
images_1713698892_6624f84c48773.jpg
images_1713698892_6624f84c4faed.jpg

 

  • مواد اولیه: برای اینکه بتوانید طرح و عکس مورد نظر را روی قاب گوشی چاپ کنید باید ابتدا آن را روی کاغذ ترنسفر پرینت کنید و پس از چسباندن روی قاب ان را داخل دستگاه قرار دهید. دستگاه با استفاده از جوهرهای مخصوص سابلیمیشن طرح را روی قاب چاپ میکند که بسیار چاپ ماندگار و با دوام است. پس مواد اولیه مورد استفاده برای چاپ شامل پرینتر، کاغذ ترنسفر ،جوهرهای سابلیمیشن و دستگاه چاپ میباشد.
  • بسته بندی، تبلیغات و فروش: بسته‌بندی مناسب و استفاده از تبلیغات، دو رکن اساسی هر کسب و کاری هستند که می‌توانند تعیین‌کننده‌ی میزان فروش محصولات باشند. بعد از تولید قاب گوشی، حتماً باید بسته‌بندی مناسبی را برای ارائه به مشتریان داشته باشید. از طلق‌های وکیوم، جعبه‌ها یا نایلون می‌توانید برای بسته‌بندی استفاده کنید، اما حتماً باید لحاظ کنید که از لیبل برند خود برای تکمیل بسته‌بندی و شناخته‌شدن بیشتر برندتان استفاده کنید.

چاپ لیبل برای بسته بندی محصول

در صورتی که قصد چاپ لیبل برای محصولات خود را دارید، می‌توانید از خدمات چاپ لیبل با چاپ سورن استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

مجموعه چاپ سورن با تمرکز کامل بر کیفیت و خدمات تخصصی، بهترین خدمات چاپ لیبل را با استفاده از متریال با کیفیت و بهترین فناوری‌های چاپ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت و سایر محصولات چاپی این مجموعه، می‌توانید به وب‌سایت آن به ادرس sorenprinting.com مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

در این مقاله، ما سعی کرده‌ایم با ارائه اطلاعات درباره تولید و چاپ قاب موبایل، به شما در کسب درآمد کمک کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد و به شما در راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی موفق کمک کند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانید در قسمت نظرات پرسش خود را مطرح کنید و ما سعی خواهیم کرد که در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)