خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری سری گوشی‌های اوپو رینو 7 بار دیگر لو رفت

مشخصات سخت افزاری سری گوشی‌های اوپو رینو 7 بار دیگر لو رفت

در ماه اکتبر، شاهد لو رفتن مشخصات سخت افزاری سری گوشی‌های اوپو رینو 7 بودیم و حالا نیز جزئیات بیشتری توسط یکی از افشاگران منتشر شده‌اند که با آنچه پیش از این شنیده بودیم، تفاوت دارند.
۱۴۰۰/۸/۱۹

در اواخر ماه اکتبر، شاهد لو رفتن مشخصات سری گوشی‌های اوپو رینو 7 به طور کامل بودیم؛ اما حالا افشاگر شناخته شده یعنی Digital Chat Station، مشخصات جدیدی از این گوشی‌ها را منتشر کرده است که با آنچه در گذشته شنیده بودیم کمی تفاوت دارند.

image

این سری شامل چهار مدل گوشی می‌شود که البته فعلا مدل SE را کنار می‌گذاریم زیرا جزئیات خاصی درباره آن منتشر نشده‌اند. به گفته Digital Chat Station، گوشی اوپو رینو 7 پرو پلاس دارای نسخه‌ای بهبود یافته از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 1200 مکس بوده، دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی است و ظرفیت باتری آن نیز به ۴۵۰۰ میلی آمپر می‌رسد؛ این گوشی از شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی ضخامت ۷.۴۵ میلی متر و وزن ۱۸۰ گرم را داشته و گوشی نازک و سبکی به حساب می‌آید؛ در این محصول شاهد استفاده از اسپیکرهای استریو نیز هستیم.

گوشی رینو 7 پرو اما، از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند. رزولوشن دوربین آن نیز به ۶۴ مگاپیکسل ارتقا یافته و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری آن، از شارژ سریع ۶۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی با ضخامت ۷.۶ میلی متر و وزن ۱۸۵ گرم، کمی سنگین‌تر و ضخیم‌تر از نسخه پرو پلاس است.

image

نسخه معمولی در این سری یا همان اوپو رینو 7، از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 بهره برده و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد. این گوشی نیز همانند مدل پرو پلاس، ضخامت ۷.۴۵ میلی متر را داشته و وزن آن نیز معادل ۱۷۱ گرم است. هر سه این گوشی‌ها با نمایشگر‌های با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه می‌شوند.

با توجه به مشخصات لو رفته در اواسط ماه اکتبر، مدل رینو 7 پرو پلاس دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن نیر از نوع سونی IMX766 بوده که البته فاقد قابلیت لرزشگیر اپتیکال است؛ دوربین التراواید آن نیز از سنسور IMX355 سونی بهره برده و در نهایت دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را داریم که از سنسور سونی IMX615 استفاده می‌کند.

با استناد به شایعات، قیمت نسخه پایه اوپو رینو 7 پرو پلاس با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، معادل ۳۰۰۰ یوآن (حدود ۴۶۵ دلار) بوده و در صورتی که بخواهید نسخه‌ای با رم ۱۲ گیگابایت را تهیه کنید، قیمت آن به ۳۳۰۰ يوان (حدود ۵۱۵ دلار) افزایش می‌یابد.

image

در اخبار لو رفته در ماه اکتبر، شنیده بودیم که مدل پرو دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتز و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 است که با مطالب گفته شده توسط Digital Chat Station جور در نمی‌آید. البته اوپو مدل رینو 6 پرو پلاس را با پردازنده‌های دیمنسیتی 1200 و اسنپدراگون 870 روانه بازار کرده بود بنابراین بعید نیست که در این مدل نیز از سیاست مشابهی استفاده کند.

متاسفانه باید فعلا تا معرفی رسمی سری رینو 7 توسط اوپو صبر کرده تا ببینیم کدام یک از شایعات منتشر شده درباره این گوشی حقیقت دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)