خانهاخبار
نام گلکسی نوت 20 الترا تایید شد؛ مدلی مخصوص 4G در راه است

نام گلکسی نوت 20 الترا تایید شد؛ مدلی مخصوص 4G در راه است

مرجع اطلاعات اندونزی از وجود دستگاهی خبر داده که رسما آن را با نام گلکسی نوت 20 الترا ثبت کرده است. همچنین مرجع FCC می‌گوید مدلی بدون 5G از این سری در راه است.
۱۳۹۹/۴/۲۶

باور کنید یا نه، ظاهرا نسخه‌ای از گلکسی نوت ۲۰ الترا وجود دارد که از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند. مرجع اطلاعاتی FCC اخیرا این گوشی را تایید کرده و حالا ما از وجود آن باخبر شده‌ایم. این مدل که صرفا از 4G LTE پشتیبانی می‌کند دارای شماره مدل SM-N985F است که نشان می‌دهد با پردازنده اگزینوس عرضه می‌شود و احتمالا در کشورهایی به بازار می‌آید که فاقد پوشش 5G هستند.

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، مرجع FCC به‌وضوح فقدان پوشش فرکانس‌های 5G را در سیستم‌های ارتباطی این دستگاه تایید می‌کند. توجه داشته باشید که کلمه مخفف UWB ربطی به شبکه موج میلی‌متری 5G ندارد و مربوط به ارتباطات باند فوق وسیعی است که پیش‌تر در سری آیفون ۱۱ نیز به کار رفته بود. مرجع FCC همچنین از ثبت مدلی به نام SM-N986B خبر داده که از باندهای 5G پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از ارتباطات نسل پنجم را دارد.

image

در گزارشی دیگر، وب‌سایت MySmartPrice می‌گوید گلکسی نوت ۲۰ الترا رسما به عنوان نام مدل پیشرفته پرچمداران آتی سامسونگ معرفی و در مرجع مجوزدهی اندونزی ثبت شده است. این مدل با شماره مدل SM-N985F همان موبایلی است که بالاتر صرفا با 4G از FCC سر درآورده بود.

image

طبق گزارش‌ها، گلکسی نوت ۲۰ احتمالا نمایشگری ۶.۴۲ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۵ در ۱۰۸۴ و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ خواهد داشت. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که شامل لنزهای ۱۲مگاپیکسلی اصلی + ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو + ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض است.

در آن سو، گلکسی نوت ۲۰ الترا احتمالا نمایشگری ۶.۸۷ اینچی با رزولوشن ۳۰۹۶ در ۱۴۴۴ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۳:۹ خواهد داشت که از نرخ نوسازی پویای ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند در قاب عقب از دوربینی سه‌گانه استفاده می‌کند که شامل لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی است. انرژی این دستگاه نیز توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

افشاگر معروف محصولات سامسونگ، آیس یونیورس، پیش‌تر تصویری از مقایسه اندازه ماژول دوربین اصلی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا را منتشر کرده بود که آن را در ادامه می‌بینید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۴/۲۸
خیلی خوبه اینجوری قیمتشم کاهش پیدا می کنه