خانهاخبار
تصاویر دقیق ناتینگ ایر ۲ به بیرون درز کرد

تصاویر دقیق ناتینگ ایر ۲ به بیرون درز کرد

امروز یکی از افشاگران به نسبت معتبر، تصاویر و اطلاعات مهمی را از Nothing Ear (2) شرکت ناتینگ منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

رندرهای نسل دوم هدفون‌های شرکت ناتینگ (Nothing Ear 2) از سال گذشته به اینترنت راه پیدا کرد، اما این تصاویر خیلی دقیق و با کیفت نبود و نمی‌شد جزییات زیادی را از آنها متوجه شد؛ اما امروز تصاویر و اطلاعات خوب و واضحی از یکی از افشاگران با نام کاربری OnLeakds@ به بیرون درز پیدا کرده که توسط آنها به موارد جالبی از این محصول مورد انتظار می‌توان پی برد.

(Nothing Ear (2 که کارل پی مدیر عامل شرکت ناتینگ گفته است در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد که به طور عمده طراحی پیشین نسل قبلی خود را حفظ کرده است، اما یکی از تغییرات قابل توجه در این ایرباد، قرار دادن میکروفن حذف نویز از پشت گوشی‌ها به کناره آنها است. به جز این مورد که ذکر شد، طراحی خود دستگاه و شکل داخل گوش آنها بدون تغییر به نظر می‌رسد.

image

 

شایعات حاکی از آن است که ناتینگ ایر ۲ از اتصال دو گانه پشتیبانی می‌کند، یعنی می‌توان از این ایربادز به طور همزمان در دو دستگاه استفاده کرد؛ همچنین حذف نویز فعال شخصی سازی شده هم در این محصول وجود خواهد داشت، گزینه‌ای که تنظیم دقیق قدرت حذف نویز فعال (ANC) را ممکن می‌کند. ویژگی برجسته دیگر برای این دستگاه اکولایزر پیشرفته است، بنابراین کاربران می‌توانند تنظیمات دلخواه خود را برای آنچه که گوش می‌کنند اعمال کنند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

AJ

۱۴۰۱/۱۱/۱۲
من ک از ایرپاد خودم فقط برای خواب استفاده میکنم حذف نویز رو میزنمو تخت میخوابم بدون هیچ سرو صدایی بنظرم ایرپادها باید مثل فیلما اینقد کوچیک بشن ک فقط داخل لاله گوش باشن ک موقه خواب هیچی حس نکنیم :)