خانهاخبار
نام‌های دو گوشی‌ تاشو شرکت وان پلاس فاش شدند

نام‌های دو گوشی‌ تاشو شرکت وان پلاس فاش شدند

شرکت وان پلاس به تازگی نام‌های وان پلاس وی فولد و وان پلاس وی فلیپ را به طور رسمی ثبت کرده است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

به تازگی، شاهد افشای نام دو گوشی تاشو شرکت وان پلاس هستیم و اینطور که به نظر می‌رسد؛ این شرکت برای نام گذاری این دسته از محصولات خود، شدیدا از سامسونگ الهام گرفته است! به گفته افشاگری به نام «Mukul Sharma»، این شرکت اخیرا نام‌های وان پلاس وی فولد و وان پلاس وی فلیپ را برای گوشی‌های تاشو خود به طور رسمی ثبت کرده و همانطور که می‌دانید؛ این نام‌ها شباهت زیادی به گوشی‌های تاشو سامسونگ یا همان گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد دارند.

image

 

به ادعای این افشاگر، این گوشی‌ها در فاز تست بوده و وان پلاس هم اکنون در حال آزمایش آنها در برخی کشور‌های متفاوت اروپایی است. چندی پیش نیز شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه گوشی تاشو شرکت وان پلاس در سال ۲۰۲۳ شنیده بودیم و سایر افشاگران نیز به این امر که احتمال عرضه چند گوشی تاشو توسط این شرکت وجود دارد؛ اشاره کرده بودند. اکنون با ثبت رسمی نام‌های وی فولد و وی فلیپ توسط وان پلاس، عرضه چندین گوشی تاشو توسط این شرکت محتمل‌تر به نظر می‌آید.

وان پلاس که در واقع از زیر مجموعه‌های برند اوپو محسوب می‌شود؛ قصد عرضه پرچمدار جدید خود یا همان وان پلاس ۱۱ را در تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن) داشته و به نظر رسیده که خبری نیز از نسخه پرو این گوشی نخواهد بود. بعید نیست که وان پلاس قصد کنار گذاشتن گوشی‌های با پسوند پرو خود و جایگزین کردن آنها با مدل‌های تاشو را در آینده داشته باشد.

image

 

شرکت اوپو نیز پیش‌تر وارد بازار گوشی‌های تاشو شده و اکنون نسل دوم محصولات تاشو خود با نام‌های اوپو فایند N2 و فایند N2 فلیپ را عرضه کرده است. به احتمال زیاد، گوشی‌های تاشو جدید شرکت وان پلاس نیز شباهت‌های زیادی به محصولات اوپو خواهند داشت.

درباره نام‌ گذاری گوشی‌های تاشو وان پلاس و پرچمدار جدید این شرکت، یعنی وان پلاس ۱۱ چه قکر می‌کنید؟ آیا از عملکرد فعلی وان پلاس راضی هستید یا این برند را در سال‌های گذشته بیشتر دوست داشتید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)