خانهاخبار
ال جی Velvet بالاخره رسما در کره معرفی شد

ال جی Velvet بالاخره رسما در کره معرفی شد

ال جی امروز رسما گوشی هوشمند جذاب و زیبای Velvet را در کره جنوبی معرفی کرد تا علاوه بر تاکید بر مشخصات این دستگاه قیمت آن را اعلام کند.
۱۳۹۹/۲/۱۸

تلفن هوشمند LG Velvet سرانجام پس از انتشار چند هفته‌ای اخبار و اطلاعات مختلف، به‌طور رسمی در کره جنوبی معرفی شد. همان طور که مشخص شده بود، این گوشی دوربینی سه‌گانه با طراحی قطره‌ای دارد که ظاهر متفاوتی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. LG Velvet از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ کوآلکام استفاده می‌کند و مجهز به نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع OLED است که ناچ کوچکی در مرکز بخش بالایی آن مشاهده می‌شود.

دوربین اصلی ولوت یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد که در کنار یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. در بخش سلفی هم شاهد حضور یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. ظرفیت باتری این گوشی ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع و شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند.

image

ال‌جی ولوت ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی مجهز به استاندارد ضدآب IP68 است و حسگر اثر انگشت آن زیر نمایشگر قرار گرفته. ولوت از قلم استایلوس و نمایشگر ثانویه پشتیبانی می‌کند ولی این لوازم به‌صورت پیش‌فرض همراه آن عرضه نخواهد شد. این موبایل در رنگ‌های نارنجی، سبز، مشکی و سفید به بازار می‌آید و خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد.

ال‌جی گوشی میان‌رده ولوت را با قیمتی در حدود ۷۰۰ دلار وارد بازار کره جنوبی خواهد کرد. اگرچه قیمت این محصول برای سایر کشورها هنوز مشخص نشده، ولی این شرکت می‌گوید که در ادامه ماه جاری میلادی ولوت را به زبان انگلیسی در سطح بین‌المللی معرفی خواهد کرد، در نتیجه احتمالا به‌زودی با قیمت و زمان عرضه جهانی آن آشنا خواهیم شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)