خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل

صدور مجوز FCC برای پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل

پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل مجوز FCC دریافت کردند و به معرفی رسمی نزدیک‌تر شدند. گوگل احتمالا در خلال ماه مهر از نسل تازه گوشی‌های خود پرده برمی‌دارد.
۱۳۹۷/۶/۱۱

پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل اخیرا در خبرهای مختلفی فاش شده‌اند و تقریبا همه چیز را درباره طراحی ظاهری و مشخصات فنی این دو می‌دانیم. از طرفی این دو گوشی هنوز معرفی نشده‌اند اما روز گذشته یک قدم دیگر به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شدند. Pixel 3 و Pixel 3 XL حالا مجوز FCC دریافت کرده‌اند و برخی از مشخصات‌شان توسط آژانس رگولاتوری مذکور موردتأیید قرار گرفته است. از طرفی صدور مجوز FCC هم نمی‌تواند تاریخ مشخصی را برای رونمایی نهایی این محصولات تعیین کند اما پیش بینی می‌شود که 9 اکتبر (17 مهر) شاهد معرفی رسمی تازه‌ترین پرچمداران گوگل باشیم.

image

FCC طبق معمول اطلاعات چندانی درباره گوشی‌ها منتشر نکرده و حتی وجود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 را هم برای آن مورد آزمون قرار نداده استو از طرفی این آژانس رگولاتوری تأیید کرده است که پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL با اغلب باندهای ارتباطی همراه سازگار هستند. از طرفی گوشی‌های پیکسل گوگل از نسل‌های قبلی هم در این زمینه توانا بوده‌اند و تأیید این خبر تازه چندان اصلا شگفت زده‌مان نمی‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که گوشی‌های مذکور از Wi-Fi 802.11 ac پشتیبانی می‌کنند که البته این خبر هم اصلا تازه یا دور از ذهن نیست چراکه در خلال سال‌های اخیر اغلب گوشی‌ها با پشتیبانی از ac WiFi روانه بازار شده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید، در خلال هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار خبرها، تصاویر زنده و ویدیوهای متعدد منتسب به Pixel 3 XL بوده‌ایم؛ چراکه برخی از دستگاه‌های مذکور از کمپانی Foxconn دزدیده و در بازار سیاه اوکراین به فروش رسیدند. به همین خاطر مطالب زیادی منتسب به بررسی تخصصی این گوشی در فضای وب منتشر شدند اما خبرهای مربوط به Pixel 3 از هفته گذشته تا به حال فراگیر شده‌اند. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها صفحه نمایش 5.5 و 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 داشته باشند و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 به همراه 4 گیگابایت رم قدرت بگیرند. در خبرهای اخیر به حافظه داخلی این دو مدل اشاره نشده است اما پیش بینی می‌شود که نسخه استاندارد حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و گوگل علاوه بر آن نسخه‌های 128 و احتمالا 256 گیگابایتی هم از نسخه بزرگ‌تر را روانه بازار کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)