خانهاخبار
عرضه ایسوس ZenFone 5 Lite با نمایشگر 6 اینچی

عرضه ایسوس ZenFone 5 Lite با نمایشگر 6 اینچی

گوشی جدید ایسوس ZenFone 5 Lite با شماره مدل ZC600KL در روسیه، موفق به اخذ تأییدیه شده است و با نمایشگر 6 اینچی و تراشه اسنپدراگون کوالکام عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۱۱/۳

به‌نظر می‌رسد رونمایی از سری جدید گوشی‎های ایسوس، از آنچه که انتظار می‎رفت؛ نزدیک‎تر باشد. پس از تأخیر چندین ماهه برای عرضه گوشی‌های سری ZenFone 4، ایسوس بازه زمانی معرفی گوشی‏های هوشمند جدید خود را کاهش داد. براساس ادعای جری شن، رئیس ایسوس انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند ZenFone 5 ایسوس در ماه مارس معرفی شوند. اگرچه، هنوز مشخص نیست اعضای جدید سری ZenFone در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد یا ایسوس، یک مراسم خبری اختصاصی را برای رونمایی از آن‎ها تدارک دیده است.

با این‎‌حال، به‌نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند جدید ایسوس از سری ZenFone 5 برای عرضه به بازار آماده شده باشند زیرا اولین مدل از این خانواده، موفق به دریافت تأییدیه در روسیه شده است. ایسوس ZenFone 5 Lite، یک گوشی میان‌رده است که نمایشگر 6 اینچی دارد و به چیپ‌ست کوالکام مجهز خواهد شد.

image

لازم به‌ذکر است که مشخصات سخت‎افزاری این مدل، به صورت مجزا فاش شده نشده است و تنها از روی شماره مدل آن، می‌توان به جزئیاتی پیرامون گوشی ZenFone 5 Lite پی برد. این گوشی با شماره مدل ZC600KL در حال آماده‎سازی است که حروف KL، به معنای عرضه گوشی جدید ایسوس با تراشه اسنپدراگون کوالکام است؛ این مدل از LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

عدد 60 در شماره مدل زن‌فون 5 لایت، می‎تواند نشانه‎ای بر عرضه‌ی گوشی جدید ایسوس با صفحه‎‌نمایش بزرگ 6.0 اینچی باشد. با این‌حال، هنوز مشخص نشده است که آیا میان‌رده جدید شرکت تایوانی به تبعیت از تِرِند رایج در بازار، به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است یا از صفحه‌نمایش 16:9 استفاده می‎کند. در حال‎حاضر، تمامی آنچه پیرامون گوشی‌های جدید ایسوس می‌دانیم؛ به همین موارد محدود می‎شود. با توجه به اینکه رونمایی از گوشی‌های جدید ایسوس در سه ماهه اول سال 2018 صورت خواهد گرفت، انتظار داریم در طی چند هفته آینده جزئیات بیشتری از گوشی‎های سری ZenFone 5 ایسوس منتشر شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)