خانهاخبار
فبلت جدید سونی، Sony E5706، به‌زودی معرفی می‌شود

فبلت جدید سونی، Sony E5706، به‌زودی معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد تا پایان ماه ژوئیه شاهد دو گوشی جدید از شرکت سونی خواهیم بود که مشخصات سخت‌افزاری خوبی هم دارند. حال اطلاعات فنی یکی از این گوشی‌ها، که مدلش E5706 است، لو رفته. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۴/۴/۲۶
image

 

در ماه جاری میلادی باید منتظر دو گوشی جدید از شرکت ژاپنی سونی باشیم که یکی از آنها Lavender نام دارد و دیگری، که اطلاعاتش امروز منتشر شد، Sony E5706 نام خواهد داشت. Sony E5706، که در حقیقت فبلتی با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی است، مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد.

همان‌طور که گفتیم، صفحه نمایش دستگاه ۵.۸ اینچی است، اما این بار نیز سونی از رزولوشن QHD استفاده نکرده و نمایشگر E5706 هم Full HD است. زیر این صفحه نمایش قلب تپنده دستگاه قرار دارد که پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ است. بد نیست اشاره کنیم این پردازنده درواقع همان پردازنده اصلی گوشی LG G4 است. سه گیگابایت حافظه رم نیز در این گوشی وجود دارد. دوربین اصلی دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین با آخرین نسخه قابل دسترس اندروید، یعنی اندروید ۵.۱.۱، عرضه می‌شود.

اخیرا شایعاتی منتشر شده بود که Lavendar را Xperia C5 Ultra می‌نامید، اما به نظر می‌رسد Lavendar گوشی T4 Ultra باشد و گوشی Sony E5706 همان C5 Ultra باشد. هرچه باشد، هنوز هیچ‌کدام از اطلاعاتی که راجع به این گوشی‌ها منتشر شده رسما تکذیب یا تایید نشده؛ بنابراین بهتر است فعلا صبر کنیم تا در آینده نزدیک شاهد معرفی این گوشی‌ها باشیم.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۲۸
واقعا به محصولات SONY علاقه دارم چون هم زیباست و هم بسیار با کیفیت،
هرکس فقط 1 بار ازش استفاده کنه از محالاته که سراغ برند دیگه ای بره،
SONY make.believe

وحید

۱۳۹۴/۴/۲۸
با وجود اینکه گوشی میان رده هست (کد E5706، عدد 5 بعد از حرف E معرف میان رده بودن دستگاهه) ولی مشخصات یه پرچم دار داره.
snapdragon 808 مخصوص پرچم دار ها هست