خانهاخبار
رپورتاژ آگهی؛ معرفی کمپانی زد تی ای و خدمات آن در ایران

رپورتاژ آگهی؛ معرفی کمپانی زد تی ای و خدمات آن در ایران

ZTE یک کمپانی چند ملیتی در زمینه تجهیزات و سیستم‌های ارتباطی است که در سال 1985با نام Zhongxing Semiconductor Co. در Shenzhen چین بنیان گذاری شد.
۱۳۹۳/۷/۱۶

ZTE یک کمپانی چند ملیتی در زمینه تجهیزات و سیستم‌های ارتباطی است که در سال 1985با نام Zhongxing Semiconductor Co. در Shenzhen چین بنیان گذاری شد.

 

در سال 2009، این کمپانی سومین توزیع کننده اصلی تجهیزات ارتباطی GSM در سرتاسر جهان گردید و تقریبا 20% تمامی تجهیزات GSM فروش رفته در جهان با نام ZTE به فروش می‌رسیدند.

 

image

 

در سال 2012، ZTE به عنوان چهارمین توزیع کننده بزرگ گوشی موبایل انتخاب شد. همچنین در سه ماهه دوم سال 2013 نیز این کمپانی به همین رتبه با 5% سهم بازار دست یافت.

 

image

 

بخش تحقیق و توسعه

ZTE به نوآوری های تکنولوژی به عنوان اصلی ترین ارزش کمپانی خود اعتقاد دارد، بدین منظور بیش از 10 درصد درآمد سالیانه خود را در بخش تحقیق و توسعه صرف می‌کند. این کمپانی 18 مرکز تحقیق و توسعه مجهز را تاسیس نموده و بیش از 30000 محقق حرفه‌ای را به کار گرفته است.

معرفی محصولات:

 

زد تی ای با تولید سری‌های متنوع، مخاطبان متفاوتی از جامعه را مورد هدف قرار داده که از آن جمله می‌توان از سری‌هایی نظیر Nubia، Grand، Blade و ... نام برد.

 

سری گوشی‌های نوبیا (Nubia) مخصوص کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند شکیل و به روز هستند. گوشی که قادر باشد علاوه بر برآوردن نیازهای روزمره شان، هیجان استفاده از محصولی متفاوت با طراحی خاص و کارایی بالا را نیز القاء نماید.

 

image

 

سری Grand زد تی ای از سری‌هایی است که جوایز بین المللی طراحی را از آن خود کرده است. این سری بسیار مناسب کسانی است که به دنبال گوشی‌های هوشمند قدرتمند با صفحه نمایش بزرگ و با قابلیت های بالا هستند.

 

image

 

 

سری Blade یکی از پرطرفدارترین سری گوشی‌های هوشمند زد تی ای است. به واسطه همین سری این کمپانی توانسته سهم بالایی از بازار را از آن خود کند و پا به عرصه رقابتی گوشی‌های هوشمند گذارد. این سری مخصوص کسانی است که خواهان حداکثر کارایی با صرف هزینه اندک هستند.

 

image

 

 

خدمات متفاوت

 

شرکت ZTE جهت ارائه خدمات ویژه و متفاوت به کاربران ایرانی، با همکاری شرکت پارس سامتل به عنوان نماینده انحصاری این برند اقدام به ارائه گارانتی 2 ساله برای محصولات خود، انجام Quick Service و یا خدمات سریع در کمتر از 2 ساعت برای تمامی گوشی‌ها با هر نوع خرابی، استفاده از قطعات اوریجینال ZTE و بهره مندی از تکنسین های زبده و آموزش دیده کرده است تا آرامش خیال بالایی را برای کاربران این برند فراهم نماید.

 

image

 

منتظر خبرهای بعدی از این برند باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
حالا که زد تی ئی خودش مستقیم تو ایران نمایندگی داره پس باید قیمت گوشیهاش هم واقعی باشه.نوبیا زد1 اس مثلا بشه 900 تومن نه 1300 .امیدوارم که اینجوری بشه وگرنه بنده ترجیح میدم همون برندهای معروف مثله سونی و سامسونگ و اچ تی سی بخرم.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
سری nubia که واقعا عالیه فقط باید یکم قیمت رو پایین تر بیارن کل بازار هواوی رو میگیرن

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
روز بخیر لطفا گوشی های این برند را همانند برندهای دیگر در جی اس ام قرار دهید

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۶
چه فایده گوشی های خوبش نمیان ایران مثل سری nubia z7 و grand s2