خانهاخبار
مقایسه دوربین Xperia XZ سونی با G5 ،S7 edge و iPhone 6s Plus

مقایسه دوربین Xperia XZ سونی با G5 ،S7 edge و iPhone 6s Plus

سونی ادعا می‌کند گوشی اکسپریا ایکس زد این شرکت بهترین دوربین را میان پرچمداران حاضر در بازار دارد. برای اینکه بفهمیم عملکرد دوربین این گوشی در واقعیت به چه شکل است عکس‌های آن را در کنار تصاویر ثبت‌شده با دوربین گلکسی اس 7 اج، جی 5 و آیفون 6 اس پلاس قرار داده‌ایم تا آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم.
۱۳۹۵/۶/۱۳

گوشی Xperia XZ تاکنون تک‌ستاره نمایشگاه IFA 2016 بوده است؛ گوشی هوشمندی که در مراسم رونمایی با لقب پرچمدار جدید سونی از آن یاد شد.

در کنار همه ویژگی‌های Xperia XZ، مثل همیشه سونی تاکید ویژه‌ای بر کیفیت دوربین گوشی هوشمند جدیدش داشت. Xperia XZ از دوربین 23 مگاپیکسلی با سنسورهای جدید، فوکوس خودکار لیزری، سنسور رنگ، پردازشگر تصویر بهبودیافته و لرزشگیر الکتریکی تصویر پنج‌محوره استفاده می‌کند که از هر نظر دوربین این دستگاه را به یکی از بهترین و مجهزترین دوربین‌ گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌کند که تاکنون ساخته شده است.

اما برای اینکه بهفمیم کیفیت دوربین اکسپریا ایکس زد درواقعیت چه اندازه است عکس‌های آن را در کنار Galaxy S7 edge ،LG G5 و iPhone 6s Plus قرار داده‌ایم تا مقایسه‌ای میان مدعیان بازار داشته باشیم. این عکس‌ها را در اندازه بزرگ ببینید و به ما بگویید دوربین Xperia XZ چقدر شما را راضی کرده و آیا پرچمدار جدید سونی توانسته است سایر بزرگان این رده را شکست دهد یا خیر.

برای دیدن عکس‌ها در اندازه بزرگ روی آنها کلیک کنید

image
image

image
image

 

image
image

image
image

 

image
image

image
image

 

image
image

image
image

 

image
image

image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (84 نظر)

Reza

۱۳۹۶/۴/۱۴
Xz عالیه و رزولوشن خیلی بهتری داره. S7 edge هم خوبه ولی G5 و iPhone 6+ کیفیت کمتری دارن

soroosh

۱۳۹۶/۳/۳
xzخیلی عالیهs7eydjهم عالیه الجی هم سوم میشه اپل هم اخر اپل اینجا بین غول های کره ایی و ژاپنی کم اورد

سعید بابازاده

۱۳۹۶/۲/۵
Xz بهترینه. از همه لحاظ. واقعا دوربینش از همه بهتره.

ناصر

۱۳۹۶/۱/۲۹
با سلام، من ایکس زد دارم، کارکردش عالیه، ولی دوربینش، چون لرزشگیر اپتیکال نداره جزئیات ضعیف نشون میده، البته شاید من خوب بلد نیستم، اگه لرزشگیر اپتیکال میزاشت بیشک بهترین دوربین رو سونی داره،

Asma

۱۳۹۶/۱/۹
خدایی xz عالیه بهتر از همه،من دارم