خانهاخبار
گوشی جدید برند HMD دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت

گوشی جدید برند HMD دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت

تصویری از گوشی موردانتظار برند HMD فاش شده که وجود دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را در آن تایید می‌کند.

۱۴۰۲/۱۱/۹

سال گذشته میلادی، گزارشی منتشر شد مبنی بر این که شرکت HMD Global‌ قصد دارد که اولین گوشی تحت برند HMD را روانه بازار کند. تا به امروز، این شرکت محصولات خود را با برند نوکیا عرضه کرده است ولی حالا به نظر می‌رسد HMD در فکر گسترده‌تر کردن خانواده محصولات خود است.

چندی پیش، رندری از گوشی موردانتظار HMD فاش شد که طراحی آن را نشان می‌دهد. حالا به تازگی نیز تصویری از این گوشی در دسترس قرار گرفته که رزولوشن دوربین اصلی آن را تایید می‌کند.

HMD.jpg

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک نشریه فنلاندی به نام Suomimobiili رندری از گوشی HMD را به اشتراک گذاشته که ظاهرا در وبسایت رسمی این شرکت قرار گرفته بوده است. البته این تصویر در حال حاضر حذف شده ولی نشریه مذکور موفق شد که آن را ذخیره کند. 

همانطور که در این تصویر مشخص است، طراحی گوشی موردانتظار HMD با آنچه در رندرهای قبلی دیده بودیم مطابقت دارد. این تصویر همچنین تایید می‌کند که گوشی HMD از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ Cyan (سبز-آبی) در این تصویر به نمایش گذاشته شده است. 

HMD 1.jpg

رندر گوشی HMD

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، دو گوشی متعلق به برند HMD در پایگاه اطلاعاتی IMEI ثبت شدند. در این راستا، انتظار می‌رود که این دو گوشی در ماه آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی شوند. از سوی دیگر،‌ افشاگری به نام ایوان بلس چندین شناسه مدل متعلق به گوشی‌های HMD را در اختیار کاربران قرار داد که به زودی معرفی و عرضه می‌شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)