خانهاخبار
مدل‌های جدید سری ریلمی نارزو به زودی معرفی می‌شوند

مدل‌های جدید سری ریلمی نارزو به زودی معرفی می‌شوند

ریلمی روز آینده از گوشی‌های جدید سری نارزو به نام‌های ریلمی نارزو ۷۰ و نارزو 70x رونمایی می‌کند که محصولاتی مقرون به صرفه محسوب می‌شوند.

۱۴۰۳/۲/۴

برند ریلمی اخیرا تایید کرد که در تاریخ ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) و با برگزاری رویدادی در کشور هند از گوشی جدید ریلمی نارزو 70x یا Realme Narzo 70x رونمایی خواهد کرد. حالا اما به تازگی این برند چینی اعلام کرده که در رویداد فردا یک گوشی دیگر از سری نارزو ۷۰ نیز معرفی خواهد شد.

طبق تایید رسمی ریلمی، در رویداد ۵ اردیبهشت این برند شاهد رونمایی از گوشی ریلمی نارزو ۷۰ خواهیم بود. دو ماه پیش نیز ریلمی از نسخه پرو ریلمی نارزو ۷۰ پرده‌برداری کرد. 

ریلمی نارزو ۷۰

ریلمی نارزو ۷۰ به تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ مجهز خواهد شد که براساس آنچه ریلمی ادعا می‌کند، به قوی‌ترین گوشی در بازه قیمتی زیر ۱۵٬۰۰۰ روپیه (۱۸۰ دلار) بدل می‌شود. این گوشی همچنین از سیسم خنک‌کننده محفظه بخار بزرگ بهره خواهد برد که حرارت تولید‌شده از فعالیت پردازنده را دفع می‌کند.

پنل جلویی ریلمی نارزو ۷۰ میزبان نمایشگر امولد خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، در پنل پشتی دستگاه ماژول دایره‌ای‌شکل جای خواهد گرفت که در آن دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. 

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات چندانی پیرامون ریلمی نارزو 70x وجود ندارد ولی به نظر می‌رسد این گوشی با برچسب قیمتی کمتر از ۱۲٬۰۰۰ روپیه (۱۴۰ دلار) عرضه می‌شود و با نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی همراه خواهد شد. به علاوه، ریلمی تایید کرده که این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)