خانهاخبار
جزئیات جدیدی از گوشی‌های تاشو موردانتظار سامسونگ فاش شده است

جزئیات جدیدی از گوشی‌های تاشو موردانتظار سامسونگ فاش شده است

به تازگی اطلاعات جدیدی پیرامون رنگ‌بندی و کانفیگ‌های نسل جدید تاشو‌های سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در دسترس قرار گرفته است.

۱۴۰۳/۲/۴

هر چه به زمان رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌های بیشتری پیرامون این محصولات موردانتظار در دسترس قرار می‌گیرد. 

حالا به تازگی یک افشاگر شناخته‌شده و فعال برجسته حوزه نمایشگر به نام راس یانگ با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) جزئیات پیرامون رنگ‌بندی و کانفیگ‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را به اشتراک گذاشته است. 

به طور معمول، سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ در مقایسه با دیگر محصولات این برند با رنگ‌بندی متنوع‌تری عرضه می‌شود. برای مثال، گلکسی زد فلیپ ۵ در حال حاضر در هفت رنگ مختلف در وبسایت سامسونگ به فروش می‌رسد. 

رنگ های گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ

چندی پیش، شایعه‌ای ادعا کرد که گلکسی زد فلیپ در رنگ‌های آبی روشن، سبز روشن،‌ نقره‌ای و زرد در دسترس قرار می‌گیرد. حالا آقای یانگ تایید کرده که رنگ سبز گلکسی زد فلیپ ۶ با نام «Mint» شناخته می‌شود در حالی که رنگ نقره‌ای این گوشی «Silver Shadow» نام خواهد داشت.

جدا از رنگ‌های مذکور، انتظار داریم که گلکسی زد فلیپ ۶ در رنگ‌های سیاه، سفید و هلویی نیز روانه بازار شود. شایان ذکر است که در گزارش راس یانگ اشاره‌ای به رنگ بنفش گلکسی زد فلیپ ۶ که رنگ خاص سری گلکسی زد فلیپ محسوب می‌شود نشده است. 

از سوی دیگر، گزارش شده که گلکسی زد فولد ۶ در سه رنگ آبی تیره، صورتی روشن و نقره‌ای عرضه خواهد شد. در این راستا، آقای یانگ تایید کرده که رنگ‌های آبی و نقره‌ای این گوشی به ترتیب با نام‌های «Navy» و «Silver Shadow» عرضه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. 

گلکسی زد فولد ۶ البته در رنگ‌های سیاه و سفید نیز روانه بازار خواهد شد. علی‌رغم آن که به نظر می‌رسد پرچمدار تاشو سامسونگ با رنگ‌بندی مشابه نسل قبلی همراه خواهد شد، اضافه شدن رنگ صورتی تنوع رنگی خوبی به خانواده سری گلکسی زد فولد می‌بخشد.

رنگ های گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ

راس یانگ در ادامه گزارش خود اذعان داشته که گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در کانفیگ‌های مشابه نسل قبلی عرضه می‌شوند. در این راستا، انتظار می‌رود نسل جدید گلکسی زد فولد در سه کانفیگ حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی روانه بازار شود. از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ ۶ نیز دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی را به همراه خواهد داشت.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که امسال باید منتظر نسخه اولترا و یا FE گلکسی زد فولد ۶ باشیم. همانطور که از نام آن‌ها پیداست، گلکسی زد فولد ۶ اولترا با مشخصات فنی بهتر ولی قیمت گران‌تر همراه می‌شود در حالی که مدل FE این گوشی با برچسب قیمتی پایین‌تری عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ احتمالا در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) و در طی دومین رویداد آنپکد سامسونگ معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)