خانهاخبار
iOS 16.1 تنظیمات کنترلی بیشتری به ایرپادز پرو جدید می‌آورد

iOS 16.1 تنظیمات کنترلی بیشتری به ایرپادز پرو جدید می‌آورد

در بتای جدید iOS 16.1 که به تازگی منتشر شده، کاربران در صورت تمایل می‌توانند کنترل‌های لمسی مربوط به صدا را برای ایرپادز پرو جدید غیرفعال کنند.
۱۴۰۱/۷/۴

در آخرین نسخه بتای iOS 16.1، اپل به کاربران نسل دوم ایرپادز پرو توانایی غیرفعال کردن کنترل‌های لمسی برای صدا را داده است. یکی از ویژگی‌های ایرپادز پرو جدید این است که کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین بر روی سنسور لمسی ایرپادز پرو که روی ساقه‌های آن تعبیه شده است، صدا را کم و زیاد کنند.

در حالی که برخی کاربران ممکن است این ویژگی را بسیار کاربردی و مناسب بدانند، برخی دیگر ممکن است این ویژگی را دوست نداشته باشند و بخواهند آن را غیرفعال کنند. در iOS 16.0.2 که به تازگی به صورت عمومی منتشر شده، کاربران نمی‌توانند کنترل‌های لمسی را برای تنظیم صدا غیرفعال کنند.

image

 

اما حالا با بتای جدید iOS 16.1، یک گزینه جدید در تنظیمات آیفون، قسمت «Accessibility» ایجاد شده که مختص نسل دوم ایرپادز پرو و برای فعال یا غیرفعال کردن کنترل‌های لمسی صدا است. لازم به ذکر است که با غیرفعال کردن این گزینه، کنترل‌های دیگر از کار نمی‌افتند و مانند قبل کاربران می‌توانند با فشار دادن و نگه داشتن ساقه‌های ایرپادز پرو، قابلیت‌هایی مانند حذف نویز فعال، حالت شفاف صدا و فراخواندن سیری را فعال کنند.

iOS 16.1 در حال حاضر برای توسعه دهندگان و اعضای بتای عمومی در دسترس است، اما انتظار می‌رود که نسخه عمومی آن در ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) منتشر شود؛ این نسخه به غیر از ایجاد کنترل بیشتر برای ایرپادز پرو نسل دوم، شامل ویژگی‌هایی مانند نشانگر بهبود یافته باتری و موارد دیگر هم می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)