خانهاخبار
پرچمدار ناتینگ احتمالا تا دو ماه دیگر معرفی می‌شود

پرچمدار ناتینگ احتمالا تا دو ماه دیگر معرفی می‌شود

شایعه‌ای ادعا کرده ناتینگ فون ۳ که پرچمدار ناتینگ محسوب می‌شود در طی سه‌ماهه جاری سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی می‌شود. 

۱۴۰۳/۲/۴

چندی پیش، گزارشی وجود یک گوشی مرموز از برند ناتینگ را تایید کرد که از اسم‌رمز Tetris و شناسه مدل A015 بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این گوشی همان ناتینگ فون ۳ خواهد بود که به پرچمدار ناتینگ برای سال ۲۰۲۴ میلادی بدل خواهد شد. 

حالا وبسایت AndroidHeadlines در گزارشی جدید زمان‌بندی رونمایی از پرچمدار ناتینگ را فاش کرده است. در این رابطه، وبسایت مذکور ادعا کرده که ناتینگ فون ۳ در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی (ماه‌های آوریل تا ژوئن / اواخر فرودین تا اوایل تیر) معرفی خواهد شد. 

ناتینگ فون ۲

شایان ذکر است که وبسایت AndroidHeadlines منبعی برای گزارش خود ارائه نداده و در نتیجه نمی‌توان چندان به درستی آن اطمینان داشت.

سال گذشته، ناتینگ فون ۲ در ماه ژوئیه معرفی و عرضه شد. حالا اما به نظر می‌رسد ناتینگ فون ۳ امسال زودتر از نسل قبلی رونمایی خواهد شد. به علاوه، پرچمدار ناتینگ ظاهرا به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد شد که در مقایسه با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک موجود در ناتینگ فون ۲، بهبود قابل‌توجهی به شمار می‌رود.

اسنپدراگون 8s نسل سه نسخه ضعیف‌شده اسنپدراگون ۸ نسل سه محسوب می‌شود که برای گوشی‌های قاتل پرچمدار طراحی شده است. این تراشه قادر است به فرکانس حداکثری ۳ گیگاهرتزی دست پیدا کند. تراشه کوالکام همچنین به موتور هوش مصنوعی Qualcomm AI مجهز است که تسک‌هایی مانند تولید تصاویر را پردازش می‌کند.

جدا از تراشه قدرتمندتر، انتظار داریم که ناتینگ فون ۳ با بهبودهایی در زمینه سرعت شارژ و عمر باتری همراه شود. امیدواریم به زودی جزئیات فنی بیشتری از این گوشی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)