خانهاخبار
گوشی بدون حاشیه Honor 8C را 11 اکتبر معرفی می‌شود

گوشی بدون حاشیه Honor 8C را 11 اکتبر معرفی می‌شود

برند آنر با انتشار دعوت‌نامه تأیید کرده است که میان‌رده Honor 8C را با نمایشگری با حاشیه‌های باریک در تاریخ 11 اکتبر معرفی می‌کند.
۱۳۹۷/۷/۵

شرکت هوآوی دعوت‌نامه‌هایی را برای رونمایی از گوشی جدیدش با برند Honor در تاریخ 11 اکتبر ارسال کرده است. به‌نظر می‌رسد برند چینی Honor هوآوی در این تاریخ از گوشی میان‌رده Honor 8C رونمایی خواهد کرد. هم‌زمان با ارسال دعوت‌نامه نیز مشخصات گوشی جدید هوآوی در آزمون TENAA فاش شده است. بد نیست اشاره کنیم که Honor 8C به عنوان جانشین Honor 7C (این گوشی در ماه مه معرفی شده بود) عرضه خواهد شد و در واقع، تجربه‌ بخشی از ویژگی‌های Honor 8X را با قیمت‌ پایین‌تر ممکن می‌کند.

image

نمایشگر گوشی Honor 8C اندازه 6.28 اینچی دارد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش 720 در 1520 پیکسل اعلام شده است. افزایش نسبت ابعاد نمایشگر نسبت به میان‌رده‌های دیگر که صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد 18:9 دارند، به این خاطر است که برند Honor بریدگی در بالای صفحه‌نمایش اعمال نموده. ظاهرا در حدود 0.28 اینچ از صفحه‌نمایش در فضای اطراف بریدگی جای می‌گیرد. ضمن اینکه حاشیه‌ی پایین نمایشگر به طور کامل حذف نشده است زیرا می‌توان لوگوی Honor را در پایین صفحه‌نمایش مشاهده کرد.

image

در رابطه با پردازنده، نباید انتظار داشت که Honor 8C به تراشه قدرت‌مند Kirin 710 مجهز شود؛ برند آنر از این تراشه 12 نانومتری در گوشی Honor 8X استفاده کرده است. به جای آن، باید انتظارات خود را تا حد زیادی کاهش دهید زیرا گوشی جدید هوآوی به پردازنده اسنپدراگون 450 کوالکام مجهز خواهد شد. برند Honor از حافظه رم 4 گیگابایتی برای Honor 8C استفاده کرده است و مدل مذکور را در دو نسخه با 32 و 64 گیگابایت حافظه ارائه خواهد داد. 

پنل پشتی گوشی میزبان دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی است؛ به‌نظر می‌رسد سنسور 2 مگاپیکسلی تنها بدین منظور به‌کار گرفته شده تا در هنگام ثبت تصاویر پرتره، جزئیات مربوط به پس‌زمینه تصویر را به ثبت برساند. اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید، Honor 8C شما را ناامید نخواهد کرد؛ این میان‌رده از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد. لازم به‌ذکر است که در زمینه عکاسی، میان‌رده جدید هوآوی تفاوت چشمگیری با نسل قبل یعنی Honor 7C نخواهد داشت و البته به اندازه Honor 8X تأثیرگذار نخواهد بود.

image

Honor 8C به باتری با ظرفیت 3900 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است؛ ظرفیت بالای باتری نسبت به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت Honor 7C می‌تواند شارژدهی مناسب میان‌رده جدید برند Honor را تضمین نماید. البته هوآوی برای گوشی جدیدش از قابلیت شارژ سریع استفاده نخواهد کرد؛ Honor 8C با شارژر 10 واتی همراه خواهد بود. سنسور اثرانگشت دیگر قابلیتی خواهد بود که هوآوی گوشی جدیدش را به آن مجهز خواهد کرد. از آنجایی‌که Honor 7C با قیمت پایه 137 دلار (115 یورو) عرضه شده بود، انتظار داریم نسل جدید آن قیمتی در همین بازه داشته باشد. البته فعلا جزئیاتی پیرامون قیمت احتمالی Honor 8C به‌دست نیامده است و باید منتظر ارائه جزئیات بیشتر پیرامون گوشی جدید برند Honor در تاریخ 11 اکتبر باشیم. 

شما جی‌اس‌امی‌ها مشخصات گوشی جدید برند Honor هوآوی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ در صورتی‌که قصد خرید یک گوشی جدید دارید، Honor 8C را مناسب‌تر می‌دانید یا همتای گران‌قیمت‌تر آن یعنی Honor 8X گزینه جذاب‌تری است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)