خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی

تازه‌ترین تصاویر رندری و ویدیوی مفهومی منتسب به پرچمداران Mate 20 هوآوی منتشر شده است. این تصاویر و ویدیوی مفهومی براساس شایعه‌ها و اطلاعات موجود منتسب به Mate 20 و Mate 20 Pro طراحی شده‌اند.
۱۳۹۷/۷/۱

یکی از معروف‌ترین طراحان ویدیوی مفهومی تازه‌ای را منتسب به دو پرچمدار تازه Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی منتشر کرده است. این ویدیو حدودا 2 دقیقه است و منبع آن همچنین برخی تصاویر رندری را هم منتشر کرده که می‌توانید همگی آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید. این ویدیوی مفهومی براساس تازه‌ترین شایعه‌ها و خبرها درباره محصولات مذکور طراحی شده و می‌توان گفت که طراح به نوعی اطلاعات موجود را در آن جمع بندی کرده است.

هوآوی تأیید کرده است که رویداد معرفی تازه‌ترین پرچمدارهای خود را 16 اکتبر (24 مهر) در لندن برگزار می‌کند. در خلال هفته‌ها و روزهای اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر رندر و زنده متعددی منتسب به Mate 20 و Mate 20 Pro بوده‌ایم اما همچنان اطلاعات درباره آن‌ها کم است. بدنه دو مدل مذکور از جنس شیشه و فلز ساخته می‌شود اما از نظر نمای ظاهری متفاوت خواهند بود. درواقع Mate 20 و Mate 20 Pro در پنل پشتی بسیار شبیه به نظر می‌رسند اما عمده تفاوت‌شان در پنل جلو دیده می‌شود. برای مثال، Mate 20 با بریدگی حاشیه کوچک قطره‌ای توسعه می‌یابد اما انتظار می‌رود که این ناچ در Mate 20 Pro بزرگ‌تر و همچنین شبیه به ناچ موجود در آیفون 10 اپل باشد. پرسشی که در این باره پیش می‌آید این است که چرا Mate 20 Pro که مدل پیشرفته‌تری است باید حاشیه‌های بیشتری داشته باشد. پاسخ اینجاست که هوآوی قصد دارد سیستم تشخیص چهره سه بعدی را در این مدل به کار ببرد اما Mate 20 ظاهرا از این امکان پشتیبانی نمی‌کند و به همین خاطر دلیلی برای طراحی ناچ بزرگ در پنل نمایش آن وجود ندارد. همچنین به خاطر داشته باشید که این خبرها همچنان در حد شایعه هستند و البته در تصاویر و ویدیوی مفهومی پیش رو هم به کار رفته‌اند. هر دو مدل Mate 20 و Mate 20 Pro در پنل پشتی به ماژول دوربین سه گانه مجهز می‌شوند که لنزهای آن به شکل مربع چینش شده‌اند.

از ابتدای سال 2018 تاکنون شاهد رونمایی از پرچمداران متعددی ازجمله Galaxy Note 9، OnePlus 6، LG G7 ThinQ، Galaxy S9، Galaxy S9 Plus و برخی مدل‌های دیگر بوده‌ایم و هوآوی قصد دارد سری Mate 20 خود را هم به این جمع پیونده بزند. Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی برخلاف پرچمداران مذکور قرار است از پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای HiSilicon Kirin 980 که با ساختار 7 نانومتری تولید شده است قدرت بگیرند و همچنین به لنزهای Leica مجهز شوند. انتظار می‌رود که سیستم عامل اندروید 9.0 پای و پوسته اختصاصی EMUI هم به صورت پیش فرض روی این پرچمداران تازه نصب شود.

گفته می‌شود که اندازه پنل نمایش AMOLED در Mate 20 و Mate 20 Pro به ترتیب 6.3 و 6.9 اینچ است و حداقل ظرفیت باتری‌شان هم معادل 4000 میلی آمپر خواهد بود. پیش بینی می‌شود شاهد معرفی این پرچمداران تازه در نسخه‌های مختلفی با حداقل 6 و حداکثر 8 گیگابایت رم باشیم و همگی از کارت حافظه جانبی برای ارتقای حافظه داخلی پشتیبانی کنند. روز گذشته هوآوی با انتشار تیزرهای تبلیغاتی متعدد به قابلیت‌های نوین در دوربین پرچمداران تازه خود اشاره کرد. براساس این تصاویر به نظر می‌رسد که کاربران Mate 20 قادر خواهند بود بوکه افکت را حتی روی ویدیو هم اعمال کنند و همچنین از قابلیت تصویربرداری و فیلم برداری دستگاه خود زیر آب هم بهره ببرند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)