خانهاخبار
انتشار تصاویر زنده Meizu M6 دو روز قبل از معرفی

انتشار تصاویر زنده Meizu M6 دو روز قبل از معرفی

میزو دو روز دیگر گوشی میان رده M6 را رسما معرفی می‌کند. تصاویر زنده لو رفته این گوشی نشان می‌دهد که به نسل قبلی شبیه است.
۱۳۹۶/۶/۲۸

کمپانی چینی میزو پیش‌تر اعلام کرده بود گوشی Meizu M6 قرار است 20 سپتامبر (29 شهریور) رسما معرفی شود و روز گذشته هم تصاویر زنده موسوم به این گوشی هم در فضای وب منتشر شد. البته این اولین باری نیست که گوشی مذکور را در اخبار مشاهده می‌کنیم چراکه تصاویر رندر شده دیگری هم قبلا از آن لو رفته بود. در این تصاویر که احتمالا طراحی نهایی M6 را نشان می‌دهد، شاهد هستیم حاشیه‌های صفحه نمایش مخصوصا حاشیه‌های بالا و پایین آن باریک نشده‌اند و دکمه چند کاره mBack هم طبق معمول در قسمت پایین پنل جلو تعبیه شده است. خطوط آنتن به شکل زیبایی در قسمت بالا و پایین پنل پشت قرار گرفته‌اند و یک فلش LED هم زیر دوربین اصلی آن که تنها یک لنز دارد، دیده می‌شود.

همان‌طور که در تصاویر شاهد هستیم، بدنه این گوشی از جنس فلز ساخته می‌شود و دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدایش مانند اغلب گوشی‌های هوشمند در کناره سمت راست فریم تعبیه می‌شود. لبه پایینی گوشی متاسفانه در تصاویر دیده نمی‌شود اما احتمالا پورت USB Type-C و یک بلندگو در این موقعیت قرار می‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود جک هدفون 3.5 میلی‌متری هم در لبه بالای آن تعبیه شود. جایگاه سیم‌کارت در کناره سمت چپ فریم طراحی می‌شود و همان‌طور که در تصاویر شاهد هستیم، کناره‌های پنل پشتی در گوشی مذکور کمی خمیده طراحی می‌شود. Meizu M6 قرار است یکی از گوشی‌های میان‌رده این سازنده با قیمتی مناسب و همچنین جانشین Meizu M5 شود که سال گذشته در ماه اکتبر رسما معرفی شد. مشخصات فنی این میان رده تازه چندی پیش لو رفت واگر اطلاعات آن صحیح باشد، M6 به صفحه نمایش 5.2 اینچی اچ دی با وضوح تصویر 1280 در 720 و نسبت نمایش رایج 16:9 مجهز شود و از تراشه 64 بیتی مدیاتک MT6750 با پردازنده 8 هسته‌ای و قدرت فرکانس 1.5 گیگاهرتز قدرت بگیرد.

همچنین انتظار می‌رود M6 میزو 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. در حال حاضر این همه اطلاعاتی است که درباره مشخصات فنی و ظاهری M6 در دست داریم و باتوجه به این تصاویر تازه به نظر می‌رسد به نسخه M5 هم بسیار شبیه باشد. البته این نسخه تازه نسبت به M5 کمی باریک‌تر و کامپکت به نظر می‌رسد و احتمالا در رنگ‌های متعددی معرفی می‌شود. همچنین انتظار می‌رود M6 از دو سیم‌کارت هم‌زمان پشتیبانی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)