خانهاخبار
آنر میان‌رده جدید خود را در این تاریخ معرفی می‌کند

آنر میان‌رده جدید خود را در این تاریخ معرفی می‌کند

آنر برنامه دارد به زودی از یک گوشی جدید به نام آنر ۲۰۰ لایت رونمایی کند که حالا جزئیات جدیدی از آن در دسترس قرار گرفته است. 

 

۱۴۰۳/۲/۲

اخیرا، یک گوشی هوشمند میان‌رده به نام آنر ۲۰۰ لایت در گواهی NBTC کشور تایلند لیست شد. این گواهی به طور غیرمستقیم تایید کرد که محصول جدید آنر به زودی معرفی می‌شود. حالا اما خود برند آنر به تازگی زمان رونمایی و طراحی آنر ۲۰۰ لایت را رسما تایید کرده است.

شعبه فرانسوی آنر اعلام کرده که گوشی آنر ۲۰۰ لایت در تاریخ ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) معرفی خواهد شد. به علاوه، آنر در یک میکروسایت اختصاصی تصاویری از این گوشی را به اشتراک گذاشته که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

رنگ بندی آنر ۲۰۰ لایت

همانطور که در تصاویر رسمی این گوشی مشخص است، آنر ۲۰۰ لایت از نمایشگر با لبه‌های تخت و ناچ کسپولی‌شکل بهره خواهد برد. با توجه به شکل ناچ نمایشگر، انتظار داریم که میان‌رده آنر به دوربین سلفی دوگانه مجهز شود.

در پنل پشتی آنر ۲۰۰ لایت ماژول مستطیلی‌شکل دوربین را مشاهده می‌کنیم که مشکی‌رنگ است و در آن دو دوربین شامل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی و فلاش LED قرار گرفته است. 

به نظر می‌رسد بدنه گوشی آنر ۲۰۰ لایت از جنس پلی‌کربنات است. پنل پشتی گوشی نیز از لبه‌های تخت برخوردار خواهد شد. در فریم سمت چپ گوشی محفظه سیم کارت قرار گرفته در حالی که فریم سمت راست دستگاه در خود کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور (ادغام‌شده با سنسور اثرانگشت) را جای داده است.

آنر ۲۰۰ لایت در سه رنگ مشکی، آبی روشن و سبزآبی روانه بازار خواهد شد. ضخامت و وزن گوشی نیز برابر با ۶٫۷۸ میلی‌متر و ۱۶۶ گرم اعلام شده است.

طراحی آنر ۲۰۰ لایت

شایعات ادعا کرده‌اند که آنر ۲۰۰ لایت احتمالا با مشخصات فنی مشابه گوشی آنر X50i همراه خواهد شد که در حال حاضر تنها برای بازار چین عرضه شده است. آنر X50i به نمایشگر امولد ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است.

قلب تپنده آنر X50i تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰ است که با یک نسخه حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و اندروید ۱۳ اشاره کرد.

در خبری مشابه، افشاگری ادعا کرده که نخستین گوشی تاشو فلیپ آنر موسوم به مجیک فلیپ بعد از سری آنر ۲۰۰ رونمایی خواهد شد. گزارش‌های غیررسمی ادعا کرده‌اند که گوشی مجیک فلیپ از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگر کاور بزرگ، دوربین دوگانه و بدنه چرمی برخوردار خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)