خانهاخبار
ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا ماه آینده روانه بازار می‌شود

ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا ماه آینده روانه بازار می‌شود

برند بلک‌ویو ماه آینده گوشی تاشو Hero 10 را روانه بازار می‌کند که ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا لقب گرفته است.

۱۴۰۳/۲/۲

گوشی تاشو نوبیا فلیپ در ماه فوریه سال جاری میلادی با برچسب قیمتی ۴۹۹ دلار معرفی شد که لقب ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا در آن زمان را به خود اختصاص داد. اندکی پس از معرفی این گوشی، برند بلک‌ویو از گوشی تاشو صدفی جدیدی رونمایی کرد که از نوبیا فلیپ نیز ارزان‌تر است.

گوشی تاشو بلک‌ویو که Hero10 نام دارد با قیمت ۳۹۹ یورویی (۴۲۵ دلار) رونمایی شده است. حالا اما به تازگی گزارش شده که این برند قصد دارد در ماه آینده میلادی یعنی می (اردیبهشت-خرداد) گوشی تاشو ارزان‌قیمت خود را برای بازارهای مختلف عرضه کند. 

بلک‌ ویو hero 10

همانطور که از قیمت آن پیداست، بلک‌ویو Hero 10 با مشخصات فنی میان‌رده‌ همراه است و نباید انتظار عملکردی در حد محصولات پرچمدار را داشته باشیم. با این وجود، فرم فکتور تاشو صدفی دستگاه همچنان می‌تواند توجه کاربران را به سوی خود جلب کند. 

طبق اعلام رسمی، بلک‌ویو Hero 10 به نمایشگر امولد داخلی ۶٫۹ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی مجهز شده است. بلک‌ویو اذعان داشته که برای پایین نگه داشتن قیمت گوشی، مجبور شده که نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را در اختیار دستگاه قرار دهد.

در حالت بازشده، بلک‌ویو Hero 10‌ ضخامتی برابر با ۸٫۸ میلی‌متر دارد. وزن گوشی نیز برابر با ۱۹۸ گرم اعلام شده است.

سیستم دوربین بلک‌ویو Hero 10 شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. برای ثبت تصاویر سلفی، بلک‌ویو گوشی خود را به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز کرده است. 

بلک ویو hero 10

قلب تپنده بلک‌ویو Hero 10 تراشه مدیاتک هلیو G99 است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. متاسفانه این گوشی تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و خبری از شبکه 5G‌ در آن نیست.

دیگر ویژگی منفی بلک‌ویو Hero 10 عرضه آن با اندروید ۱۳ است. در حال حاضر، اکثر گوشی‌های بازار با اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شوند. بلک‌ویو بدون اشاره به حجم باتری گوشی Hero 10 تنها تایید کرده که این گوشی از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

برای مقایسه، نوبیا فلیپ با قیمتی اندکی گران‌تر قابلیت‌هایی مانند شبکه 5G، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته ناگفته نماند که نوبیا فلیپ از دوربین با رزولوشن پایین‌تر و نصف حافظه رم / حافظه داخلی بلک‌ویو Hero 10‌ برخوردار است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)