خانهاخبار
قابلیت Circle to Search: اشتراک‌گذاری و ویرایش اسکرین‌شات‌ها بدون دردسر

قابلیت Circle to Search: اشتراک‌گذاری و ویرایش اسکرین‌شات‌ها بدون دردسر

قابلیت «Circle to Search» ممکن است به زودی کپی و اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌ها را سریع‌تر کند. 
 

۱۴۰۳/۲/۲

احتمالاً قابلیت مفید Circle to Search در گوشی‌های اندروید که به کاربران امکان می‌دهد با کشیدن دایره دور یک آیتم روی صفحه به سرعت به دنبال چیزی بگردند، دو ویژگی جدید دریافت کند. علاوه بر آن، ممکن است ظاهری جدید نیز به خود بگیرد.

وب‌سایت PiunikaWeb با همکاری AssembleDebug کشف کرده است که گوگل در حال توسعه دو ویژگی جدید برای Circle to Search است.

به نظر می‌رسد به زودی ممکن است گزینه‌های «Copy image» و «Share image» را هنگام استفاده از این ویژگی جستجو ببینیم.


در حال حاضر، قابلیت Circle to Search به کاربر امکان می‌دهد تا روی هر چیزی که روی صفحه نمایش داده می‌شود، دایره بکشد، خط‌ رسم کند، هایلایت کند یا ضربه بزند. 

سپس این قابلیت اطلاعات مربوط به هر چیزی که داخل ناحیه انتخاب شده قرار دارد را نمایش می‌دهد. با این حال، گزینه‌های جدیدی که اضافه شده‌اند، چندین کارکرد تازه به این ویژگی اضافه می‌کنند.

قابلیت Circle to Search

کاملا مطابق با نامش، اگر روی Copy image ضربه بزنید، ناحیه انتخاب شده به صورت اسکرین‌شات کپی می‌شود. علاوه بر اسکرین‌شات، یک ویرایشگر تصویر باز می‌شود و به کاربر امکان اضافه کردن توضیحات یا انجام سایر ویرایش‌ها را می‌دهد.

پس از انجام این کار، کاربر می‌تواند تصویر ویرایش‌شده را کپی کند یا اسکرین‌شات را در برنامه‌های پشتیبانی‌شده به اشتراک بگذارد.

اما در مورد گزینه‌ی Share image، این گزینه راهی مستقیم‌تر برای اشتراک‌گذاری است. هنگامی که روی این گزینه ضربه زده شود، ناحیه انتخاب شده را به اسکرین‌شات تبدیل می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا بلافاصله آن را با برنامه‌های پشتیبانی‌شده به اشتراک بگذارید.

این قابلیت‌های جدید اضافه شده به Circle to Search به کاربران در صرفه‌جویی زمان کمک می‌کند. دیگر نیازی نیست برای بریدن قسمت‌های غیرضروری، ابتدا کل اسکرین‌شات بگیرید و سپس وارد ویرایشگر شوید. با این قابلیت جدید، بخش برش به صورت خودکار انجام می‌شود.

علاوه بر گزینه‌های جدید، به نظر می‌رسد رابط کاربری (UI) نیز کمی تغییر خواهد کرد. در مثال بالا، می‌توانید در سمت چپ، ظاهر نسخه فعلی و در سمت راست، ظاهر جدید را ببینید.

در اوایل ماه جاری، گوگل قابلیت Circle to Search را به گوشی پیکسل فولد اضافه کرد.

این قابلیت در حال حاضر روی سری پیکسل ۸، سری پیکسل ۷،  سری پیکسل ۶، پیکسل 7a و پیکسل 6a در دسترس است. همچنین در برخی از گوشی‌های سامسونگ از جمله سری گلکسی S24، سری گلکسی S23، گلکسی S23 FE، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5 و سری گلکسی تب S9 نیز موجود است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)