خانهاخبار
عکس‌های جدید آیفون 7 همراه با ویدئو

عکس‌های جدید آیفون 7 همراه با ویدئو

عکس‌های بی‌کیفیت و تار فاش‌شده از آیفون اکنون جای خود را به عکس‌های باکیفیت داده و ویدئویی نیز از آیفون جدید اپل منتشر شده است.
۱۳۹۵/۵/۶

حدود دوماه به معرفی آیفون‌های جدید اپل زمان باقی است و هر روز عکس‌ها و اخبار تازه‌ای در فضای مجازی منتشر می‌شود. این بار هم عکس‌های جدیدی منتشر شده است؛ عکس‌هایی که شاید اطلاعات جدیدی به ما ندهد، اما تصویر باکیفیتی از آیفون‌های جدید اپل پیش روی ما می‌گذارد.

همان طور که در تصویر می‌بینید، دو نسخه از آیفون‌های جدید اپل مشاهده می‌شود و در این عکس‌ها خبری از نسخه سوم نیست. طراحی جدید دوربین، خط آنتن و همچنین حذف جک 3.5 میلی‌متری آیفون چیزی است که پیش‌تر هم در موردشان شایعاتی شنیده بودیم.

اگر اپل هر دو آیفون قدیمی خود را آپدیت کند و باز هم آیفون 7 و 7 پلاس داشته باشیم، ممکن است عکسی که اکنون منتشر شده مربوط به آیفون 7 پرو باشد. شاید هم این گوشی همان آیفون 7 پلاس باشد که این‌بار تغییرات بیشتری به خود دیده است.

فارغ از اینکه نام این گوشی چه باشد، دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور روی بدنه پشتی آیفون بزرگ‌تر به چشم می‌خورد.

در ویدئویی که از آیفون جدید نیز فاش شده این تغییرات تایید می‌شود. به هر حال باید تا سپتامبر صبر کنیم تا با اطمینان درباره این ویژگی‌ها صحبت کنیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

yh

۱۳۹۵/۵/۱۰
اپل میدونه چی کار کنه .. تو ین گوشیش هم خوب کار کرده

sisi

۱۳۹۵/۵/۹
چقدر زشته

sisi

۱۳۹۵/۵/۹
چقدر زشته

Ali Reza

۱۳۹۵/۵/۸
كي گفته اپل از هو اوي كپي كرده اپل از پارسال گفته ايفون سون دو دوربين هست بعد من هو اوي هم داشتم پنجاه درصدش كپي اپل هستش???

کاربر مهمان

۱۳۹۵/۵/۸
واقعا چه تغییری درش می بینید که میگید عجب چیزیه؟