خانهاخبار
قیمت پیکسل 8a‌ فاش شد؛ گران‌تر از نسل قبلی

قیمت پیکسل 8a‌ فاش شد؛ گران‌تر از نسل قبلی

به تازگی جزئیات مربوط به برچسب قیمتی میان‌رده جدید گوگل فاش شده که خبر از افزایش قیمتی ۱۰ درصدی این گوشی می‌دهند.

۱۴۰۳/۲/۱

تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون نسل جدید میان‌رده گوگل موسوم به پیکسل 8a منتشر شده که تقریبا تمامی اطلاعات مربوط به این گوشی را فاش کرده‌اند. چندی پیش، مشخصات فنی کامل گوشی موردانتظار گوگل لو رفت و اخیرا نیز رندرهای این دستگاه با رنگ‌بندی کامل آن در دسترس قرار گرفت.

حالا به تازگی نیز برچسب قیمتی دو کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی پیکسل 8a فاش شده که خبر از افزایش قیمتی این گوشی می‌دهند. 

قیمت نسخه ۲۵۶ پیکسل 8a

یک افشاگر به نام Paras Guglani با انتشار گزارشی ادعا کرده که پیکسل 8a اخیرا به تازگی در یک فروشگاه کانادایی قرار گرفته و قیمت دو کانفیگ آن فاش شده است. برای کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی، پیکسل 8a با قیمت ۷۰۹ دلار کانادا (۵۱۳ دلار) به فروش می‌رسد. کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی نیز برچسب قیمتی ۷۹۳ دلار کانادا (۵۷۴ دلار) همراه خواهد شد.

قیمت نسخه ۱۲۸ پیکسل 8a

برای مقایسه، پیکسل 7a با قیمت ۵۹۹ دلار کانادا (۴۳۴ دلار) معرفی شده است. در این راستا، انتظار می‌رود پیکسل 8a با افزایش قیمتی ۱۰ درصدی روانه بازار شود. 

مشخصات فنی پیکسل 8a

رندرهای پیکسل 8a نشان داده‌اند که میان‌رده گوگل از طراحی مشابه پیکسل ۸ بهره خواهد برد که شامل نوار فلزی دوربین می‌شود. همچنین گوشه‌های دستگاه نیز گرد است. رندرهای پیکسل 8a تایید کرده‌اند که این گوشی در چهار رنگ مشکی، بژ، آبی و سبز عرضه خواهد شد.

برای اولین بار در تاریخ سری پیکسل A، گوشی جدید گوگل به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. پنل ۶٫۱ اینچی اولد پیکسل 8a همچنین از نرخ روشنایی ۱۴۰۰ نیتی پشتیبانی خواهد کرد. 

رندر مدل آبی پیکسل 8a

قلب تپنده پیکسل 8a احتمالا نسخه ضعیف‌شده تراشه تنسور G3 خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و تراشه امنیتی Titan M همراه می‌شود. مطابق انتظار، میان‌رده گوگل با اندروید ۱۴ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سیستم دوربین پیکسل 8a شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. 

عمر باتری همواره به عنوان پاشنه آشیل سری پیکسل A شناخته شده ولی حالا گزارش شده که پیکسل 8a از باتری حجیم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ باسیم ۲۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۷٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)