خانهاخبار
رندرهای اپل واچ X جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهند

رندرهای اپل واچ X جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهند

به تازگی چندین رندر از ساعت هوشمند موردانتظار اپل منتشر شده که بر پایه شایعات و گزارش‌های پیشین طراحی شده‌اند. 

۱۴۰۳/۲/۱

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که اپل امسال به مناسبت ده‌ساله شدن سری اپل واچ قصد دارد که نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود موسوم به اپل واچ X را تغییرات طراحی گسترده‌ای همراه کند. حالا به تازگی رندرهای جدیدی در دسترس قرار گرفته که جزئیات طراحی ساعت موردانتظار اپل را نشان می‌دهند.

شایان ذکر است که رندرهای اپل واچ X توسط حساب توییتری Concept-Central‌ به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند. این رندرها برپایه گزارش‌ها و و شایعات قبلی طراحی شده‌اند.

نمای کلی اپل واچ X

رندرهای اپل واچ X (سری ۱۰) یک شایعه را که سال گذشته منتشر شد را تایید می‌کنند. در سال ۲۰۲۳ میلادی، تحلیلگر شناخته‌شده محصولات اپل یعنی مارک گرمن ادعا کرد که نسل جدید اپل واچ از بدنه نازک‌تر و مکانسیم جدید برای اتصال بندها بهره خواهد برد. 

در حال حاضر، مکانسیم بستن بند در اپل واچ شامل وارد کردن بند‌ها به دو محفظه درون بدنه ساعت می‌شود. این دو محفظه فضای زیادی از بدنه را اشغال کرده‌اند و ظاهرا اپل به همین دلیل نمی‌تواند که از باتری بزرگ‌تر و حجیم‌تری برای ساعت خود استفاده کند.

رندر اپل واچ

حالا اما رندرهای اپل واچ X نشان می‌دهند که این ساعت به دو گیره مجهز است که از بدنه بیرون زده‌اند. با توجه به این که نسل جدید اپل واچ احتمالا از فضای بیشتری برخوردار خواهد شد، انتظار داریم که اپل ساعت خود را به باتری حجیم‌تری مجهز کند. 

چندی پیش، گزارشی ادعا کرد که پروژه اضافه کردن نمایشگر microLED به نسل جدید اپل واچ متوقف شده و اپل واچ X ظاهرا با نمایشگر اولد همراه خواهد شد. البته ظاهرا نمایشگر ساعت جدید اپل روشن‌تر از قبل خواهد شد و در عین حال انرژی کمتری مصرف خواهد کرد. 

نمای جانبی اپل واچ

شایعات ادعا کرده‌اند که اپل واچ X احتمالا از قابلیت جدید کنترل فشار خود بهره خواهد برد که در صورت بالابودن و پایین بودن فشار خون می‌تواند به کاربر هشدار دهد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)