خانهاخبار
هواوی واچ فیت ۳: رقیبی شبیه به اپل واچ با طراحی جدید

هواوی واچ فیت ۳: رقیبی شبیه به اپل واچ با طراحی جدید

هواوی واچ فیت ۳، ساعت هوشمند جدید هواوی، با طراحی ظاهری شبیه به اپل واچ و ویژگی‌های منحصر به فرد، رقیبی جدی برای پرچمدار اپل در بازار ساعت‌های هوشمند خواهد بود.
 

۱۴۰۳/۲/۱

بسیاری از افراد هر ساعت هوشمند غیر گردی را تحت تأثیر اپل واچ در نظر می‌گیرند، فارغ از اینکه چقدر طراحی آن به جز شکل مستطیل‌شکل، به آن شباهت دارد.

اپل واچ، با طراحی مستطیلی خود، توانسته است جای خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازار به‌دست آورد و بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اما هواوی واچ فیت ۳ (Watch Fit 3)، با ورود به عرصه با ویژگی‌ها و طراحی‌های منحصربه‌فرد، قرار است رقیبی جدی برای اپل واچ باشد.

به‌طور معمول، تمایز بین دو محصول البته از دید طراحی به‌سادگی قابل تشخیص نیست. اما هواوی واچ فیت ۳، با ارائه رندرهایی که به تازگی منتشر شده‌اند، از قالب سنتی مستطیلی خارج شده و ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد که احتمالاً باعث متفاوت شدن آن از اپل واچ خواهد شد.

با وجود اینکه تشخیص هواوی واچ فیت ۳ از فاصله دور برای اکثر مردم دشوار خواهد بود، حتی از نزدیک نیز این تشخیص ممکن است چالش‌برانگیز باشد. این نشان‌دهنده‌ی این است که هواوی در پی ارائه‌ی یک محصول با ویژگی‌ها و طراحی متفاوت است که می‌تواند با اپل واچ رقابت کند.

هواوی واچ فیت ۳ (Watch Fit 3)

در یک بررسی دقیق از ساعت‌های هوشمند هواوی فیت 3 و اپل واچ، تفاوت‌هایی در فریم فلزی و حاشیه‌های صفحه‌نمایش آنها مشاهده می‌شود.

اما آیا واقعاً نیاز بود دکمه‌ای شبیه به «Digital Crown» اپل و در همان موقعیتی که روی اپل واچ قرار دارد، بر روی این ساعت هوشمند قرار بگیرد؟ به نظر می‌رسد عدم وجود یک دلیل خاص باعث می‌شود که کاربران ساعت هواوی فیت 3 را به عنوان اپل واچ نشناسند.

همچنین دکمه‌ی دیگر نیز دقیقاً در همان موقعیتی که روی اپل واچ قرار دارد، در ساعت هوشمند هواوی فیت ۳ قرار دارد.

شکل کلی بدنه و انحنای گوشه‌ها نیز کمتر از اپل واچ «الهام گرفته شده» و در واقع، «تقریباً یکسان» است. بنابراین، اگر شما همیشه تمایل داشته‌اید تا دستگاهی شبیه به اپل واچ داشته باشید اما از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، ساعت هوشمند هواوی فیت ۳، که در آینده‌ی نزدیک به بازار عرضه خواهد شد، یک گزینه جذاب برای شما خواهد بود.

ابتدا شایعه شده بود که این ساعت هوشمند همراه با سری جدید گوشی‌های هوشمند P70 هواوی عرضه خواهد شد، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است. با این حال، به نظر می‌رسد عرضه آن به زودی انجام خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)