خانهاخبار
پیکسل ۹ پرو در تصاویری واقعی دیده شد

پیکسل ۹ پرو در تصاویری واقعی دیده شد

چندین تصویر از پرچمدار موردانتظار گوگل فاش شده که طراحی آن را در همه زوایا نشان می‌دهد.

۱۴۰۳/۲/۱

به رسم هرساله، گوگل در نیمه دوم سال جاری نیز از نسل جدید سری پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد که سری پیکسل ۹ نام دارد. البته برخلاف سال‌های گذشته، ظاهرا گوگل قصد دارد که امسال سه مدل از نسل جدید سری پرچمدار خود را روانه بازار کند.

با توجه به گزارش‌های قبلی، سری پرچمدار گوگل شامل سه مدل پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL خواهد بود. گفته می‌شود که پیکسل ۹ پرو با مشخصات فنی بهتری در مقایسه با پیکسل ۹ همراه خواهد شد ولی از نمایشگر کوچکی بهره خواهد برد. از سوی دیگر، پیکسل ۹ پرو XL نیز به گوشی پرمیوم گوگل برای سال ۲۰۲۴ میلادی بدل خواهد شد.  

تا به امروز، تصاویر رندری هر سه مدل سری پیکسل ۹ در دسترس قرار گرفته است. حالا به تازگی نیز چندین تصویر واقعی منتسب به پیکسل ۹ پرو فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند.

پنل پشتی پیکسل ۹ پرو در کنار آیفون ۱۴ پرو مکس

وبسایت روسی Rozetked تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو را از یک منبع ناشناس دریافت کرده است. البته گوشی حاضر در تصاویر در شرایط خوبی قرار ندارد و مقداری خط‌وخش در سمت چپ بالای دستگاه دیده می‌شود که توسط چسب پوشانده شده‌اند. با این وجود، طراحی پیکسل ۹ پرو به خوبی مشخص است.

همانطور که در تصاویر فاش‌شده مشاهده می‌کنیم، پیکسل ۹ پرو با در کنار آیفون ۱۴ پرو مکس قرار گرفته است. در مقایسه با پرچمدار اپل با نمایشگر ۶٫۷ اینچی، پیکسل ۹ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی به طرز قابل‌توجهی کوچک‌تر است.

پنل جلویی پیکسل ۹ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس

تصویر پایین ماژول دوربین پیکسل ۹ پرو را از نمای نزدیک نشان می‌دهد که در آن سنسورها به صورت افقی در کنار هم جای گرفته‌اند. همچنین جزیره دوربین گوشی طراحی جدیدی دارد و دیگری خبر از یکپارچگی ماژول با فریم دستگاه نیست.

سیستم دوربین پیکسل ۹ پرو

تصویر پنل جلویی پیکسل ۹ پرو دستگاه‌ را در حالت Fastboot نشان می‌دهد که شامل بخشی از مشخصات فنی گوشی نیز است. در صفحه بوت‌سریع پیکسل ۹ پرو شناسه مدل آن یعنی caiman را مشاهده می‌کنیم که در گزارش‌های قبلی نیز به آن اشاره شده است.

پیکسل ۹ پرو موجود در تصاویر از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. شایان ذکر است که پیکسل ۸ پرو تا حافظه رم ۱۲ گیگابایتی عرضه شده است.

نمایشگر پیکسل ۹ پرو

چندین تصویر نیز از نمای جانبی پیکسل ۹ پرو فاش شده که لبه‌های تخت نمایشگر و پنل پشتی را نشان می‌دهند. البته فریم دستگاه در محلی که به پنل پشتی و جلویی متصل می‌شود اندکی خمیدگی دارد. 

نمای جانبی پیکسل ۹ پرو
نمای بالایی پیکسل ۹ پرو

شایان ذکر است در حالی که طراحی حاضر در تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو با آنچه در رندرهای قبلی این گوشی دیده‌ایم تطابق دارد، نمی‌توان به طور صددرصدی به درستی تصاویر فاش‌شده اطمینان داشت. تا عرضه سری پیکسل ۹ زمان زیادی باقی مانده و امکان دارد در این فاصله سری پرچمدار گوگل دستخوش تغییرات زیادی شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)