خانهاخبار
اسپیکر دوم جایگزین درگاه هدفون در آیفون 7

اسپیکر دوم جایگزین درگاه هدفون در آیفون 7

گزارش‌های جدید از آیفون بعدی اپل اینطور عنوان کرده‌اند که iPhone 7 دارای دو اسپیکر خواهد بود که اسپیکر دوم جایگزین جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌شود.
۱۳۹۴/۱۱/۲۴

شایعات زیادی به گوش رسیده است که اپل قصد دارد در آیفون 7، جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حذف کند، علاوه بر این گفته می‌شود که در آیفون بعدی، شاهد ارتقا کیفیت صدا خواهیم بود. اکنون در خبری ادعا شده است که حذف جک هدفون با هدف اضافه شدن اسپیکر دوم صورت خواهد گرفت.

 

image

اگر این ادعا درست باشد، آیفون 7 دارای دو خروجی اسپیکر می‌شود که اگرچه در بلندی و کیفیت صدا می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد، اما به این خاطر که هر دو اسپیکر در یک طرف دستگاه قرار دارند، نمی‌توان از آنها انتظار صدایی در حد یک اسپیکر استریو داشت. همچنین عنوان شده است که آیفون 7 از قابلیت حذف نویز نرم‌افزاری برخوردار خواهد بود.
در گزارش‌های قبلی، گفته شده بود که با حذف جک هدفون، اپل از ایرفون‌های بلوتوث استفاده خواهد کرد اما گزارش جدید می‌گوید که ایرفون‌ آیفون 7 همچنان با کابل اما از طریق پورت لایتنینگ به دستگاه وصل می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

alireza4

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
ربطی به کره شمالی نداره واقعا براتون متاسفم که این کمپانی قابل احترام را با اون کشور بی مصرف مقایسه میکنین

alireza4

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
کسی که اپل میخره باید به فکر پولشم باشه

erfanasal

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
اگه میدونستم با چه تفکری دارن این حماقتو میکنن خیلی خوب می شد.برداشتن جک 3.5 هیچ توجیهی بغیر از ترغیب کاربران برای استفاده از لوازم جانبی گران قیمت اپل نخواهدداشت...در واقع اینکار بهترین سیاست برای فروش لوازم جانبی توسط این شرکت طمعکار میتونه باشه....واقعا متاسفم...

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
هر که آی فون خواهد جور اپل کشد :/ سیاست اپل منو یاده کره شمالی میندازه !