خانهاخبار
آنر ۲۰۰ لایت با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

آنر ۲۰۰ لایت با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

آنر به تازگی از گوشی میان‌رده جدیدی رونمایی کرده که به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد و تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰ مجهز است. 

۱۴۰۳/۲/۷

چند روز پیش، شعبه فرانسوی آنر میان‌رده جدید این برند به نام آنر ۲۰۰ لایت را در وبسایت خود قرار داد و ادعا کرد که این گوشی در تاریخ ۶ اردیبهشت معرفی خواهد شد. حالا آنر روز گذشته از میان‌رده موردانتظار خود پرده‌برداری کرد که در حال حاضر به صورت پیش‌فروش عرضه شده است.

مدل مشکی آنر ۲۰۰ لایت

طبق اعلام رسمی،‌ آنر ۲۰۰ لایت با قیمت ۳۲۹ یورو برای بازارهای اروپایی در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربرانی که گوشی جدید آن را پیش‌خرید می‌کنند، یک مج‌بند آنر بند ۹ و هدفون Honor Choice X5 (جمعا به ارزش ۱۰۹ دلار) را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

آنر ۲۰۰ لایت در سه رنگ آبی روشن،‌ سبزآبی و مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین ضخامت و وزن این میان‌رده برابر با ۶٫۷۸ میلی‌متر و ۱۶۶ گرم اعلام شده است. 

مدل آبی آنر ۲۰۰ لایت

میان‌رده جدید آنر به نمایشگر امولدد ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰ مجهز است. این گوشی در کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. 

برای تصویربرداری،‌ آنر ۲۰۰ لایت از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است که از قابلیت تشخیص چهره دو‌بعدی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی آنر ۲۰۰ لایت

سنسور اثرانگشت گوشی در سمت راست بدنه آن جای گرفته است. به علاوه، آنر ۲۰۰ لایت انرژی موردنیاز خود را از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت خواهد کرد که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۴ مبتنی بر MagicOS 8.0 عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)