خانهاخبار
شایعه هدفون بلوتوث در آیفون 7 به واقعیت نزدیک شده است

شایعه هدفون بلوتوث در آیفون 7 به واقعیت نزدیک شده است

اپل باز هم به نوآوری فکر می‌کند؛ این‌بار اخبار زیادی منتشر می‌شوند که از هدفون‌های بلوتوث آیفون 7 صحبت می‌کنند.
۱۳۹۴/۱۰/۱۹

اپل درحال کار روی هدفون‌های بی‌سیمی است که تحت نام برند Beats عرضه می‌شوند. به‌نظر می‌رسد این هدفون‌ها قرار است جزو لوازم جانبی بیرون از جعبه آیفون باشند. هدفون‌ بی‌سیم به سیستم میکروفون noise – cancelling مجهز است که اجازه تعامل با آیفون و کنترل سیری را به‌صورت بی‌سیم به کاربر می‌دهد. 

 

image

 

سایت 9to5Mac می‌گوید که طرح هدفون‌های بی‌سیم اپل شبیه هدفون‌های بی‌سیم Bargi است که در نمایشگاه CES 2016 معرفی شدند، و وقتی داخل قاب خود قرار می‌گیرند شارژ می‌شوند. این هدفون به‌عنوان وسیله جانبی مازاد تولید خواهد شد و جزو محتویات جعبه آیفون نخواهد بود. هدفونی که در جعبه آیفون قرار می‌گیرد به احتمال زیاد همان هدفون‌هایی است که در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در موردشان منتشر شده است؛ هدفونی که از طریق درگاه لایتنینگ کار می‌کند و 3.5 میلی‌متری نیست! 

 

image

 

حذف جک 3.5 میلی‌متری و استفاده از جک لایتنینگ می‌تواند به باریک‌تر شدن آیفون ختم شود، اما آیا این مسئله خوب است؟
نظر شما در این مورد چیست؟ حذف جک 3.5 میلی‌متری منطقی است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
درسته با حذف جک 3.5 میلیمتری هم گوشی نازک و زیبا میشه و هم به احتمال زیاد ضد آب میشه ، ولی یه چیزایی رو هم از دست میدی. مثلا موقع شارژ گوشی نمیتونی از هندزفری استفاده کنی و همچنین برای استفاده از این تکنولوژی حداقل باید یه 200 تومن اضافه برای خریدش بدی...

Mohammad Reza

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
میره

علیرضا

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
طی زمان ثابت شده که سازندگان اپل از رو مغز چیزی میسازن نه مثل شرکتای دیگه فقط از رو سازه های دیگه کپی کنن پس بیخودی ایراد نگیرین

علیرضا

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
اگه اپل ایفون 7 رو به شارژ بی سیم مجهز کنه خوب میشه ولی اگه نه اون وقت نمیشه هم زمان هم از هندزفری استفاده کرد هم گوشی رو شارژ کرد.

naser

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
همش درد پول یه امکانات استانداردو تغییر میدن تا بتونن لوازم دیگرو باچه قیمتایی بفروشن