خانهاخبار
تبلت آنر پد ۹ پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

تبلت آنر پد ۹ پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

آنر به تازگی از تبلت جدیدی برای بازار چین رونمایی کرده که به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ و شارژ ۳۵ واتی مجهز است.

۱۴۰۳/۲/۷

پس از معرفی گوشی میان‌رده آنر ۲۰۰ لایت برای بازارهای اروپایی، آنر به تازگی از تبلت جدیدی برای بازار چین رونمایی کرده که آنر پد ۹ پرو نام دارد. دو ماه پیش، غول فناوری چین تبلت آنر پد ۹ را در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ (MWC 2024) معرفی کرد. 

آنر پد ۹ پرو

طبق اعلام رسمی،‌ آنر پد ۹ پرو به نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی TFT ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز است. نمایشگر تبلت آنر قادر است که ۱ میلیارد رنگ را نمایش دهد و ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قلب تپنده آنر پد ۹ پرو تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ است که با دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و یک نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز تبلت آنر توسط باتری ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی آنر پد ۹ پرو

تبلت جدید آنر با اندروید ۱۴ مبتنی بر MagicOS 8.0 عرضه خواهد شد. برای تصوبربرداری، آنر پد ۹ پرو از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵ مگاپیکسلی است.

وزن و ضخامت آنر پد ۹ پرو برابر با ۶٫۶۴ میلی‌متر و ۵۸۹ گرم اعلام شده است. در بخش اتصالات، محصول جدید آنر از بلوتوث نسخه ۵٫۲، وای‌فای ۶، شبکه 5G و درگاه Type-C برخوردار است.

مشخصات فنی آنر پد ۹ پرو

در نهایت باید اشاره کرد که آنر پد ۹ پرو در دو رنگ آبی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. برای کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، تبلت آنر قیمت ۲۱۹۹ یوآن (۳۰۳ دلار) را به همراه خواهد داشت. با افزایش حافظه رم به ۱۲ گیگابایت، قیمت تبلت نیز به ۲۴۹۹ یوآن (۳۴۵ دلار) می‌رسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)