خانهاخبار
۵ موردی که اپل در رویداد هفته آینده معرفی نمی‌کند

۵ موردی که اپل در رویداد هفته آینده معرفی نمی‌کند

در حالی که می‌دانیم رویداد هفته آینده اپل تمرکز بر روی آیپدها دارد، اما برخی موارد مانند تراشه به کار رفته در آنها که احتمالا یک تراشه جدید است که در مک‌ها هم استفاده خواهد شد، موجب شده تا گمان آن رود که شاید محصولات دیگری هم در این رویداد رونمایی شوند.

۱۴۰۳/۲/۱۵

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل حداقل پنج مورد رونمایی از محصولات را برای اواخر سال برگزار می‌کند که در رویداد ویژه «Let Loose» هفته آینده آنها را نخواهیم دید.

پنج موردی که در رویداد Let Loose معرفی نخواهند شد

گورمن در گزارشی که جزییات انتظارات خود را از رویداد آتی اپل توضیح می‌دهد، خاطر نشان کرده که در مجموع ۵ مورد وجود دارد که این شرکت برای اواخر سال در نظر دارد:

  • ویژگی‌های هوش مصنوعی: در حالی که اپل ممکن است قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی را با نسل بعدی آیپد پرو معرفی کند، اما این ویژگی‌ها را تا زمان WWDC در ماه ژوئن (خرداد ماه) که در آن iPadOS 18 پیش‌نمایش می‌شود، به طور رسمی رونمایی نخواهد کرد.
  • آیپد ارزان‌تر: به نظر می‌رسد اپل در حال کار بر روی نسخه‌ای از نسل دهم آیپد است که در سال ۲۰۲۲ با قیمت پایین‌تری معرفی شد. مدل فعلی ۴۴۹ دلار است که در ردیف بالاتر از نسل نهم آیپد ۳۲۹ دلاری قرار دارد که در خط تولید باقی مانده است. این شرکت احتمالا این مدل قدیمی‌تر را کنار گذاشته و قیمت مدل بازطراحی‌شده را پایین می‌آورد، اما گورمن می‌گوید این محصول حداقل تا پایان سال انتظار نمی‌رود.
  • نسل هفتم آیپد مینی: گفته می‌شود که آیپد مینی تازه‌سازی‌ شده با عملکرد بهتری به لطف تراشه سریع‌تر در دست تولید است، اما قرار نیست هفته آینده معرفی شود.
  • مک های جدید: در حالی که مدل های جدید آیپد پرو ممکن است حاوی تراشه M4 باشند، (پردازنده‌ای که بعدا برای مک عرضه خواهد شد)، اپل قصد ندارد از هیچ مدل مک جدیدی در رویداد هفته آینده رونمایی کند.
  • نسل چهارم ایرپادز: گفته می‌شود اپل به تولید نسل چهارم ایرپاد نزدیک می‌شود، اما این ایرپادز تا پاییز در کنار سری آیفون ۱۶ عرضه نخواهد شد.

انتظار می‌رود رویداد «Let Loose» اپل بر روی رونمایی از مدل‌های بازطراحی‌ شده آیپد پرو با نمایشگرهای اولد، دو مدل جدید آیپد ایر، لوازم جانبی مجیک کیبورد پیشرفته و یک اپل پنسل جدید متمرکز شود. رویداد اپل در روز سه‌شنبه ۷ می (۱۸ اردیبهشت ماه)، ساعت ۷ صبح به وقت اقیانوس آرام (۱۷:۳۰ به وقت ایران) برگزار می‌شود و می‌توان آن را به صورت رایگان از وب‌سایت رسمی اپل و یوتیوب تماشا کرد؛ همچنین در همان روز می‌توانید با پوشش زنده این مراسم با جی‌اس‌ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)