خانهاخبار
شواهد بیشتر از حذف درگاه هدفون در آیفون 7

شواهد بیشتر از حذف درگاه هدفون در آیفون 7

سورس کد iOS بار دیگر نقشه‌های آینده اپل را لو داد؛ این بار با جزئیاتی از آیفون 7 !
۱۳۹۴/۱۰/۳۰

اگر به خاطر داشته باشید، روز گذشته با خبری مشابه همراه شما بودیم در این خصوص که کدهای موجود در iOS 9.1 نشان می‌دهد اپل در حال آزمایش تکنولوژی Li-Fi روی دستگاه‌های خود است که از تکنولوژی وای‌فای کنونی صد برابر سریع‌تر است. این بار اگر صبر و حوصله و دقت بیشتری به خرج دهید و به هسته سیستم عامل آی‌اواس دسترسی داشته باشید، می‌توانید به نکته‌ای جالب پی ببرید.

 

image

 

در میان میلیون‌ها خط کد نرم‌افزاری در هسته iOS 9.3 Beta 1.1 چنین عبارتی به چشم می‌خورد: Headphones.have.%sinput.NO که معنایش این است که اپل دنبال متدهای متفاوتی برای وصل کردن هدفون به آیفون است و دیگر از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خبری نخواهد بود و آن را در آیفون ۷ نخواهیم دید. چندی پیش هم خبری منتشر شده بود که می‌گفت آیفون ۷ به‌طور حتم فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این کد به‌تازگی در آخرین نسخه آزمایشی آی‌او‌اس یعنی  9.3Beta 1.1  پیدا شده و گویا اپل تست خود را به‌تازگی و جدی‌تر از همیشه در این رابطه آغاز کرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

احمدرضا

۱۳۹۴/۱۱/۲
دوست من قطعا کار می کنه ، اگر دقت کنید ایشون گفتن از نظر نرم افزاری دارند کار می کنند یعنی گوشی های قدیمی باید ساپورت کنند بعد اقدام به حذف جک در نسخه های جدید کنند

احمدرضا

۱۳۹۴/۱۱/۲
داداش دل پری داری...
اپل همیشه چند قدم جلوتر از رقبا پیش میره و با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت نانو در ساخت قطعات دیگه خبری از یه جسم 140 گرمی نخواهد بود و همه ی این امکانت روی یک چیپ که شاید انداز یک دکمه بزرگ باشه قرار داده بشه
و این امکانات قرار نیست یک شبه در اختیار من و شما قرار بگیره و لازمه استارتش با حذف این قطعات کوچک مثل جک هدفون و پاور و غیره شروع شده ..

امین

۱۳۹۴/۱۱/۱
اگر پورت 3.5 حذف شه سه کار میشه کرد. یا به لایتنینگ وصل کنید هدفون رو یا وایرلس و یا یه پورت جدید معرفی شه.
اگر به لایتنینگ بخوایم وصل کنیم که امکان شارژ کردن نداریم و اصلا منطقی نیست که واسه اتصال 4 تا سیم کل پورت لایتنینگ رو بخوایم اشغال کنیم. شاید بگیدشارژ وایرلس چاره کار هست که از نظر من شارژ وایرلس زمانی میشه این اسم رو روش گذاشت که موقع شارژ گوشی تو دستت باشه. الان باید بهش بگن شارژ تماسی.
اگر بخوایم هدفون رو با وایرلس وصل کنیم که این برابر با دور ریختن هدفون های قبلی و اضافه کردن باتری و کلی دم و دستگاه به هدفون های جدید هست این کار هزینه ساخت هدفون هارو هم بالا میبره. در ضمن هر کسی که یکم گوشش با هدفون خوب تربیت شده باشه میدونه که ایرپاد اپل صدای به درد نخوری داره و حتی همون بیتس هدفوناش فقط زیبایی داره و نه کیفیت صدا.
اگر هم یه پورت جدید معرفی شه که موقع آهنگ گوش کردن باید حداقل 2سانتی متر جسم صلب از گوشی بزنه بیرون و امکان خراب شدن پورت رو زیاد میکنه.
همه میدونن که اپل توی بحث لوازم جانبی هم کاملا بی انصاف عمل میکنه و وسایلشو چوبله حساب میکنه.
واسه این سیاست نازک کاری اپل یا باید محکوم به استفاده از وسایل خودش بود (رابط و هدفون و..) که متاسفانه حداقل توی بحث هدفون اصلا کیفیت خوبی ندارن و قیمت بسیار بیشتر از واقعیت رو دارن. یا باید رفت سراغ برند های دیگه چون اپل تا ضخامت گوشیاش رو اندازه کاغذ نکنه دست بردار نیست و توی این هدف همه چیز رو قربانی میکنه.
کلا یه مقدار فکر از اپل دور شده. این اتفاق تازه ای توی محصولاتش نیست. اون از نحوه شارژ شدن قلم آیپد پرو که مثل شمشیر سامورایی میزنه بیرون. اون از شارژ شدن مجیک ماوس که مثل سوسک مرده باید شارژر رو بزنی کف ماوس. اون از مک بوک که فقط یه پورت داره و واسه وصل کردن یه فلش مموری باید بری رابط بخری. اینم از این...

soheil

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
با سلام.آقاي چمني لطفا پاسخ بديد.يعني با اپديت به نسخه ازمايشي ٩.٣ هدفون كار نميكنه؟