خانهاخبار
برچسب قیمتی نسخه بدون داک تبلت پیکسل گوگل فاش شد

برچسب قیمتی نسخه بدون داک تبلت پیکسل گوگل فاش شد

نسخه بدون داک تبلت گوگل که قرار است دوباره عرضه شود حالا در چندین فروشگاه اروپایی لیست شده است. 

۱۴۰۳/۲/۷

روز گذشته، گزارشی منتشر شد مبنی بر این که گوگل درنظر دارد که تبلت پیکسل را بار دیگر و بدون داک شارژ آن عرضه کند. همچنین این گزارش ادعا کرد که غول فناوری آمریکایی برای تبلت خود یک صفحه کلید و یک قلم را نیز معرفی خواهد کرد.

حالا اما به نظر می‌رسد عرضه دوباره تبلت پیکسل به طور غیرمستقیم تایید شده است. وبسایت Droid Life تبلت پیکسل را با دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در وبسایت چندین فروشگاه‌ اروپایی مشاهده کرده است. ظاهرا تبلت گوگل در این فروشگاه‌ها بدون داک اختصاصی لیست شده است.

داک تبلت پیکسل گوگل.jpg

همراه نبودن داک اختصاصی باعث شده که قیمت تبلت پیکسل به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. برای یادآوری، نسخه اصلی تبلت گوگل که با داک اختصاصی عرضه شد با قیمت ۶۷۹ یورو (نسخه ۱۲۸ گیگابایتی) و ۷۷۹ یورو (نسخه ۲۵۶ گیگابایتی) برای بازار اروپا در دسترس قرار گرفت.

حالا لیست فروشگاه‌های اروپایی نشان می‌دهد که نسخه بدون داک تبلت پیکسل برای دو کانفیگ اشاره‌شده به ترتیب با قیمت ۴۴۶ یورو و ۵۵۳ یورو عرضه خواهد شد.

برای بازار آمریکای شمالی، نسخه اصلی تبلت پیکسل با قیمت ۴۹۹ دلار معرفی شد. با توجه به قیمت‌های اعلام‌شده برای بازار اروپا، انتظار داریم که این تبلت (بدون داک اختصاصی)‌ با قیمت ۳۹۹ دلار و یا حتی پایین‌تر در اختیار بازار ایالات متحده قرار بگیرد.

پنل جلویی تبلت پیکسل گوگل.jpg

وبسایت Droid Life همچنین موفق شد که به لیست لوازم جانبی تبلت پیکسل گوگل یعنی صفحه کلید و قلم نیز دست پیدا کند. در این رابطه، صفحه کلید بلوتوثی این تبلت با قیمت ۸۹ یورو و دو رنگ قهوه‌ای و بژ در فروشگاه‌ها لیست شده است. متاسفانه قیمت قلم تبلت پیکسل در فروشگاه‌ها لیست نشده ولی به نظر می‌رسد که این محصول با قیمت ۱۰۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوگل احتمالا به زودی از نسخه بدون داک تبلت پیکسل و لوازم جانبی آن رونمایی خواهد کرد. این محصولات به احتمال زیاد در رویداد توسعه‌دهندگان Google I/O گوگل که در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت)‌ برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)