خانهاخبار
فشار زیاد بر زنجیره تولید اپل با شروع عرضه آیفون‌های جدید

فشار زیاد بر زنجیره تولید اپل با شروع عرضه آیفون‌های جدید

با شروع فروش آیفون‌های جدید در ماه سپتامبر زنجیره تامین اپل برای تامین به‌موقع قطعات با فشار زیادی روبرو خواهد شد و البته سود سرشاری نیز به دست خواهد آورد.
۱۳۹۴/۶/۱۷

تا چند روز دیگر شاهد رونمایی از آیفون‌های جدید اپل و احتمالا شروع فروش آنها خواهیم بود. درخواست‌های زیاد برای آیفون‌های جدید اپل، آیفون 6اس و 6اس پلاس، در ماه سپتامبر فشار زیادی بر تولیدکنندگان قطعات این دستگاه‌ها، یعنی زنجیره تامین اپل، وارد می‌کند. سفارش‌ها برای این دو مدل جدید باعث می‌شود تولیدکنندگان وادار شوند برای تحویل این گوشی‌ها اجزای بیشتری تولید کنند، زیرا احتمالا سفارش‌ها در آغاز عرضه این گوشی‌ها، همچون سال گذشته، به اوج خود می‌رسد.

 

image

منابعی از زنجیره تامین اپل خبر می‌دهند که، با توجه به فروش ناامیدکننده گوشی‌های LG G4 ،HTC One M9/M9+ و سونی اکسپریا Z3+، اپل انتظار دارد دوباره بازار گوشی‌های هوشمند را در دست بگیرد.

یک نمونه از شرکت‌های حاضر در زنجیره تامین اپل، که از سفارش‌های بسیار برای آیفون‌های جدید سود سرشاری به دست می‌آورد، Cather است. این شرکت در ماه اوت از درآمد 219.81 میلیون دلاری خبر داد که نسبت به سال گذشته 43.6 درصد افزایش یافته بود. این شرکت شاسی‌های آیفون را برای اپل تولید می‌کند و امسال از موادی جدید استفاده خواهد کرد تا آیفون‌های جدید مشکل خم شدن نداشته باشند.

منبع: phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sara

۱۳۹۴/۶/۱۷
خداکنه قیمتش تو ایران میاد زیاد بالا نباشه . تاماهم بتونیم بخریم//////خداکنه////خداکنه//////