خانهاخبار
آیفون 6s در مراحل تولید قرار دارد

آیفون 6s در مراحل تولید قرار دارد

یک منبع خبری فرانسوی تصاویری از قاب آیفون 6s منتشر کرده است که به شایعات تولید این محصول توسط اپل بیش از پیش قدرت می‌بخشد.
۱۳۹۴/۵/۳

سایت فرانسوی nowhereelse اخباری از تولید قاب جلو آیفون 6s منتشر کرده است و در این خبر ذکر کرده که این عکس‌ها را منبعی به دست آنها رسانده که پیش‌تر نیز خبر تولید قطعات آیفون 6s را داده بود.

 

image


در قالب به‌روزرسانی s برای آیفون، نباید از این محصول انتظار تغییرات طراحی محسوس داشت. با توجه به عکس‌های منتشرشده نیز درمی‌یابیم که شکل ظاهری قاب جلو آیفون 6s مشابه آیفون 6 خواهد بود.
اخباری که پیش‌تر در مورد آیفون 6s و 6s پلاس منتشر شده بود این واقعیت را بیان می‌کرد که بدنه این محصول نسبت به 6 تغییری نخواهد داشت، هرچند امکان اصلاح طراحی و تغییر مواد اولیه در تولید این نسخه از آیفون وجود دارد. این تغییرات در جهت بهبود قدرت و کارایی این نسخه خواهد بود.
سایت فرانسوی این نکته را هم ذکر کرده که منبع آنها هیچ توضیحی در مورد نوع شیشه آیفون 6s نداده است و همچنان پشتیبانی از Force Touch در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

image

 


شایعات درباره اضافه شدن Force Touch در هفته‌های گذشته بسیار زیاد شده است. اگر این ویژگی به آیفون 6s اضافه شود، به احتمال زیاد باید با کریستال یاقوت کبود خداحافظی کنیم. طی روزهای گذشته خبری منتشر شده بود مبنی بر موفقیت یک شرکت در جای دادن سنسور اثر انگشت زیر شیشه گوریلا، که همین امر ممکن است دلیلی باشد تا اپل با کریستال یاقوت کبود، که در تولید آیفون از آن استفاده کرده، خداحافظی کند.

 

image

 


علاوه بر Force Touch، شایعاتی وجود دارد درباره این که آیفون جدید از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین امکان استفاده از پردازنده A9 در آن وجود دارد. نکته مهم دیگر امکان تولید آیفون 6s با 2 گیگابایت رم است. اپل قصد دارد در این محصول Touch ID را هم بهبود ببخشد و همچنین از رنگ دور طلایی نیز به‌عنوان گزینه‌ای جدید استفاده کند.

 

image

 

منبع: Cult of Mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

amir.roushani80

۱۳۹۴/۵/۷
یا خدا این دیگه قیمتش چنده؟؟؟؟ چه زمانی میاد ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sepehr

۱۳۹۴/۵/۷
dadash dokme Home ee gerdo nemibini on paeen? S6 dokme Homesh gerede akhe????????????????

شاهین

۱۳۹۴/۵/۵
همش فیک هست !!! شما هم که تا عکسی میبینین شایعه درست میکنین

دوست

۱۳۹۴/۵/۴
آخرين عكسي كه گذاشتين مال galaxy s6 هستش.
ممنون از توضيحات خوبتون.