خانهاخبار
اولین عکس از نسخه کوچک‌تر Moto 360 جدید منتشر شد

اولین عکس از نسخه کوچک‌تر Moto 360 جدید منتشر شد

تقریبا یک سال از معرفی اپل واچ با دو اندازه مختلف گذشته است. از زمان معرفی اپل واچ شرکت ایسوس نیز تصمیم گرفت ساعت خود را در دو اندازه معرفی کند. حال موتورولا هم تصمیم گرفته است سیاستی مشابه پی بگیرد و موتو ۳۶۰ جدید را در دو اندازه کوچک و بزرگ عرضه کند. تاکنون عکس‌های مختلفی از نسخه بزرگ‌تر موتو ۳۶۰ جدید لو رفته است، اما در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا برای اولین بار نگاهی بیندازیم به موتو ۳۶۰ کوچک‌تر.
۱۳۹۴/۶/۷

نسل جدید ساعت هوشمند موتورولا، یعنی موتو ۳۶۰، هنوز معرفی نشده است، اما با توجه به اطلاعاتی که مدام از این ساعت لو می‌رود باید به‌زودی منتظر معرفی این ساعت باشیم. همان‌طور که پیش‌تر نیز در شایعات داشتیم، این ساعت در دو اندازه معرفی می‌شود: یک نسخه به اندازه نسل اول موتو ۳۶۰ است و نسخه دیگری هم معرفی خواهد شد که اندازه‌ای کوچک‌تر دارد.

تاکنون عکس‌های مختلفی از موتو ۳۶۰ جدید منتشر شده، اما تمام این عکس‌ها به نسخه بزرگ‌تر این ساعت مربوط بوده است. حال از سرزمین چین دو عکس جدید از نسخه کوچک‌تر این ساعت هوشمند منتشر شده است که اندازه این ساعت را در مقایسه با نسل اول موتو ۳۶۰ نشان می‌دهد. این‌طور که به نظر می‌رسد این ساعت از نظر اندازه برای مچ‌های کوچک و همچنین بانوان بسیار مناسب خواهد بود.

 

image
  
image

برای بزرگنمایی روی عکس‌ها کلیک کنید

به نظر می‌رسد موفقیت اپل با عرضه اپل واچ باعث شده موتورولا هم به فکر بیفتد و ساعت هوشمند خود را در دو اندازه عرضه کند. نسخه کوچک‌تر موتو ۳۶۰ با نام Moto 360S عرضه می‌شود که حرف اس در پایان اسم این ساعت احتمالا به لغت Small یا همان «کوچک» اشاره دارد. نسخه بزرگ‌تر این ساعت نیز با نام Moto 360L عرضه می‌شود که این بار نیز L به کلمه Large یا «بزرگ» اشاره دارد.

متاسفانه تاکنون اطلاعات مربوط به پردازنده و حافظه رم این ساعت منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که این دو ساعت در دو اندازه و با دو باتری متفاوت عرضه خواهد شد. از نظر طراحی، همان‌طور که شاهدید، موتورولا هنوز همان طراحی موتو ۳۶۰ نسل اول را حفظ کرده و تنها زبانه‌های نگهدارنده بند ساعت به بالا و پایین این ساعت اضافه شده‌اند. همچنین تنها دکمه ساعت نیز کمی بالاتر رفته است و اکنون در موقعیت ساعت ۲ قرار دارد.

متاسفانه موتورولا هنوز هم قسمت مشکی‌رنگ پایین نمایشگر ساعت را حفظ کرده است که به سنسورهای این ساعت مربوط می‌شود. این موضوع باعث شده بعضی‌ها از همین الان قید این ساعت را بزنند! نظر شما درباره این ساعت چیست؟ آیا تمایلی به خرید این ساعت دارید یا مانند عده‌ای دیگر، به‌دلیل حضور مجدد بخش مشکی‌رنگ پایین نمایشگر، از این ساعت ناامید شده‌اید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۴/۶/۷
برای من فرقی نمیکند فقط ای کاش مانند مدل قبلی نگهدارنده بند مشخص نبود،منتظر این ساعت هستم